| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ja ik ben er ook in getrapt
ja ik ben er ook in getrapt
Ja ik heb ze ook op bezoek gehad met z`n mooie verhalen een referentie zou ik worden voor mijn branch.Wij schrijven augustus nu inmiddels een half jaar verder.Heb ik een side die een kind van 3 zou kunnen maken.Hoe kan ik stoppen! ben meer als 1000 euro armer. Dat is veel voor een beginnent ondernemer.heeft er iemand al zo iets mee gemaakt en is het iemand al gelukt om er onder uit te kunnen komen help!!
Re: ja ik ben er ook in getrapt
Je zult echt wat meer informatie moeten geven voor we hier inhoudelijk op in kunnen gaan.
Er zijn bij mij in de zaak op een drukke dag 2 vertegewoodigers gekomen met een mooi verhaal.Maar blijkt nu echt helemaal niks van waar te zijn.Kijk maar op mijn side hoe kinderlijk dezer er uit ziet.www.wellesnieteskinderschoenen.nl.Er werd mij zelfs eens webwinkel belooft aan mijn side.Is inmiddels nog steeds niet gebeurt.na tientalle telefoontjes en beloftes terug gebelt te worden gebeurt helemaal niet vorige week dinsdag 15/1 contact gehad met custemors service,zou toen binnen 1 dag terug gebelt worden.Niet gebeurd dus vandaag maar weer zelf terug gebeld.Enigst antwoord wat je krijgt als je wilt stoppen betaal 60% boete clausule.Maar dat hun in gebreke zijn gebleven bestaat niet.
ingebreken blijven proximedia:
1.side belachelijk
2.webwinkel nog niet actief zoals belooft,ben nu maar handel aan het verkoopen op markt plaats.ivm extra inkopen
3+/-100 ondewerpen op gegeven voor een zoekmachine maar werkt er geen 1
ingebreken blijven proximedia:
1.side belachelijk
2.webwinkel nog niet actief zoals belooft,ben nu maar handel aan het verkoopen op markt plaats.ivm extra inkopen
3+/-100 ondewerpen op gegeven voor een zoekmachine maar werkt er geen 1
Ik begrijp dat het om het bedrijf Proximedia gaat. Ik heb zelf (gelukkig) geen ervaring met dit bedrijf, maar er is wel een apart topic hierover op dit forum. Je kunt het vinden door hier te klikken.
Waarschijnlijk hebben mensen daar wel tips voor je waar je iets aan hebt. Reageren op dat topic doe je door middel van de "Reageer"-knop rechtsboven in je scherm.
Succes!
Waarschijnlijk hebben mensen daar wel tips voor je waar je iets aan hebt. Reageren op dat topic doe je door middel van de "Reageer"-knop rechtsboven in je scherm.
Succes!