Ik ben op dit moment een tevreden gebruiker van de diensten van UPC. Ik neem op het moment digitale televisie, telefonie en internet van ze af. Ik zie op hun website dat ze nu een aanbieding hebben als je drie diensten van ze af neemt dat je er maar twee hoeft te betalen, goede deal lijkt me.
Het addertje onder het gras is dat ze je binden aan een jaarcontract welke elk jaar weer verlengt wordt met een ander jaarcontract, ook voor de digitale televisie.
Mag dit volgens de wet zomaar? Ik kan me voorstellen dat het eerste jaar vast staat maar niet dat dit verlengt wordt telkens weer een jaar. Er lopen bij mij plannen om eind volgend jaar te emigreren en ik wil dus niet voor een verassing komen te staan dat ik nog even 6 maanden moet uitbetalen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jaarcontracten UPC
Jaarcontracten UPC
Laatst gewijzigd door wgdejong op 07 apr 2008 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Jaarcontracten UPC
waarom denk je dat dit volgens de wet niet mag?
Er zijn meerdere aanbieders van internet, televisie en telefoon. Vandaar dat het toegestaan is. Een contract komt tot stand door wilsovereenstemming. Upc biedt jou dit aan je jij kn dit accepteren of niet.
Er zijn meerdere aanbieders van internet, televisie en telefoon. Vandaar dat het toegestaan is. Een contract komt tot stand door wilsovereenstemming. Upc biedt jou dit aan je jij kn dit accepteren of niet.
Beste wgdejong, UPC werkt met jaarcontracten, niet met jaarcontacten.....
Beste jaywalker, ik dank u zeer voor uw behulpzame opmerking, ik heb het inmiddels aangepast. Het was inderdaad een tikfout.
Het bericht was ook niet bedoelt om mijn vaardigheid in de nederlandse taal te testen want daar zak ik zeker voor
Het bericht was ook niet bedoelt om mijn vaardigheid in de nederlandse taal te testen want daar zak ik zeker voor