LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kan geen e mail lezen van msn
kan geen e mail lezen van msn
hallo, heb sinds 4 weken adsl van 12 move.
Alles gaat goed en prima, maar als ik oop msn ga kan ik mijn postvak in niet openen, hij zegt dan dat hij de account aan het activeren is maar dan blijft hij steken. wie o wie kan mij daar bij helpen?
alvast bedankt, groetjes
Alles gaat goed en prima, maar als ik oop msn ga kan ik mijn postvak in niet openen, hij zegt dan dat hij de account aan het activeren is maar dan blijft hij steken. wie o wie kan mij daar bij helpen?
alvast bedankt, groetjes
Re: kan geen e mail lezen van msn
ja dat heb ik diverse keren geprobeerd, maar dan blijft hij op een gegeven moment vast zitten.
ben je een tijdje toevallig niet in hotmail geweest?????
Wat voor browser gebruik je? Niet alle browsers zijn even vriendelijk voor msn.
-
download ff mozilla browser
mn zwager had hetzelfde en nadat ik mozilla had geinstalleerd deej die t weer bij hem ,
mn zwager had hetzelfde en nadat ik mozilla had geinstalleerd deej die t weer bij hem ,
Natuurlijk msn werkt niet bij Windows en wel bij de concurentdownload ff mozilla browser
hoi, ik ben idd een tijdje niet op hotmail geweest.
Wat moet ik er dan aan doen?
Wat moet ik er dan aan doen?
Hotmail accounts worden automatisch gedeactiveerd als je ze een bepaalde tijd niet gebruikt.
Je kan 2 dingen proberen, nieuw account aanmaken, kijken of dat wel lukt, of je kan kijken op een pc van een bekende of je daar wel je account kan bereiken...
maar aan je verhaal te horen ben ik bang dat je een nieuw account zal moeten aanmaken, of zoals microsoft wil, betalen voor het activeren van je account
Je kan 2 dingen proberen, nieuw account aanmaken, kijken of dat wel lukt, of je kan kijken op een pc van een bekende of je daar wel je account kan bereiken...
maar aan je verhaal te horen ben ik bang dat je een nieuw account zal moeten aanmaken, of zoals microsoft wil, betalen voor het activeren van je account
ik heb al geprobeerd mijn postvak in te openen op een andere computer, en dat lukte gewoon.
ik zal es op mijn conputer proberen me aan te melden via een andere account, kijkne of dat wel lukt.
groetjes
.
ik zal es op mijn conputer proberen me aan te melden via een andere account, kijkne of dat wel lukt.
groetjes
.
als dat zou lukken kan je daarna als het goed is ook gewoon bij je normale accound komen
een ander iets om na te kijken is de instelling van je firewall
een ander iets om na te kijken is de instelling van je firewall
zorg ook dat al je patches zijn geinstalleerd.