Hallo,
Wie heeft er ervaring met een klacht sturen naar de rcc?
Ik wil namelijk de reklame van @home van de buis hebben daar ze niet waar kunnen maken wat ze in de reklame stellen.
De reklame van @home is daardoor misleidend.
Ze hebben het in de reklame over service etc. maar blaken uit in het niet verlenen van service.
Geen of slechte reactie via e mail.
Helpdesk niet bereikbaar
Al maanden problemen met de telefoon, maar geen oplossing.
etc etc.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht naar reklamecode commissie
-
Re: Klacht naar reklamecode commissie
Dan kan de reclame van alle schreeuwende providers van de buis (graag zelfs). Allemaal geweldige producten totdat je abonnee bent en het gaat gebruiken.
Ik noem er een paar:
Tele2
Versatel
Wanadoo
Tiscali
Athome
...
...
Klacht na klacht.
Ik noem er een paar:
Tele2
Versatel
Wanadoo
Tiscali
Athome
...
...
Klacht na klacht.
En alle reklames voor:
- wasmiddel
- tellsell
- dieeten
- mediamarkt
Wat denk je nou zelf? Ga jij die miljoenen die de tv stations verdienen zelf betalen zoals bij Canal+ ?
- wasmiddel
- tellsell
- dieeten
- mediamarkt
Wat denk je nou zelf? Ga jij die miljoenen die de tv stations verdienen zelf betalen zoals bij Canal+ ?
Als je gegronde redenen hebt waarop je kan bewijzen dat de reklame niet waarmaakt wat ze daarin beloven, kun je daar een klacht over indienen, als je veel klachten die kant opstuurt dan kan het gebeuren dat een reklame wordt geweerd, hierbij geldt niet geprobeerd is nooit gewonnen en als nu maar eens meer mensen van zich lieten horen kun je daarin actie ondernemen.
Roepend vanaf de zijlijn wordt je uberhaupt niets beter van.
Roepend vanaf de zijlijn wordt je uberhaupt niets beter van.