Houten, 14 Juni 2007
Beste mensen,
Op 1 November 2006 heb ik een aanvraag voor internet service van Speedling op hun internet site, op 6 November heb ik een annulering gedaan op hun web site, volgend daag heb ik ook aan hun klanten service telefonisch annulering gedaan, twee week later krijg ik een modem pakket, ik heb het gewegerd en terug sturen naar speedlinq, een week later krijg ik een telefonisch contact van een van hun medewerkster met de vraag waarom ik heb geweigerd het pakket en heb ik terug gestuurd, ik heb aan haar verteld dat ik heb de service op tijd twee keer geannuleerd, en ik heb een kabel internet service van Tiscali en ik heb jullie service niet meer nodig.
Ik denk dat is alles afgelopen met speedlinq, maar ik krijg iedere maand een rekening voor hun voor service die heb ik nooit gehad, ik heb hun nog een keertij gebeld met de vraag waarom ik krijg iedere maand een rekening terwijl ik heb de aanvraag op tijd geannuleerd en de modem terug gestuurd, zij verteld mij dat is het waar dat ik heb de annulering op tijd gedaan mar met de verkeerd formuleer (speedling heb 6 annulering formuleren op hun site en ik denk dat is misleiding), een voor dat fout moet ik voor een jaar betalen zonder dat ik service zou van hun krijgen, volgens mij dat speedlinq heb begrijp mijn attentie om hun service te annuleren maar om dat ik heb een foutje gedaan moet ik voor een jaar betalen.
Op 11 Juni 2007, ik heb een bericht van EDR incasso dat ik het verschuldigde bedrag ad. € 801,36 binnen 3 werkdagen na dagtekening van hun schrijven bij te laten schrijven op hun bankrekening of een procedure aan het voorbereiden voor de Rechtbank.
Ik verzoek u vriendelijk om een snelle actie tegen speedlinq te nemen.
Met vriendelijke groet,
Jamal Diba.
[/b]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klagten tegen speedlinq
-
MaffeDarkie
Re: Klagten tegen speedlinq
Heb je het zwart op wit staan dat je het geannuleerd hebt, heb je tevens zwart op wit staan dat ze het bevestigd hebben?
Zo ja. Niet betalen. Je staat in je goed recht.
Zo nee, betalen maar want je hebt geen bewijs dat je de dienst hebt geannuleerd.
Daarom ook altijd alles aangetekend doen en schriftelijk bevestiging vragen.
Zo ja. Niet betalen. Je staat in je goed recht.
Zo nee, betalen maar want je hebt geen bewijs dat je de dienst hebt geannuleerd.
Daarom ook altijd alles aangetekend doen en schriftelijk bevestiging vragen.
Re: Klagten tegen speedlinq
Klagten=Klachten, sufferd.........