Op woensdag 18 september 2013 treed om 09.30u een storing op waarbij al onze diensten (telefoon, internet en televisie) uitvallen. De verbinding met het net blijkt verbroken, wij melden de storing bij de klantenservice die er direct werk van maakt.
Op donderdag ochtend worden we gebeld om een afspraak te maken, de monteur zou tussen 16.oou en 18.00u, deze monteur is niet gekomen en ook geen melding gehad.
om 18.30 gebeld met klantenservice, wij zouden binnen 24 uur gebeld worden!
WEER NIKS!!! weer gebeld op maandag om 9.00u, we zouden weer gebeld worden en wederom, NIETS!!! Bij mijn volgende telefoontje op dinsdag 24-sept. kreeg ik te horen dat mijn pakket, dat we al ruim een half jaar probleemloos hebben, niet leverbaar is op ons adres omdat we te ver van de centrale wonen, (ja hoor, ik heb mijn huis net een paar Km verder gezet maar ben dat per ongeluk vergeten te vertellen........) enfin, de mevrouw keek nog eens op haar scherm en constateerde dat het toch echt niet kon want dat stond tenslotte op haar scherm en daarom zou er ook geen monteur komen. Uiteindelijk kwam er een andere man aan de telefoon en ben ik later terug gebeld. Toen werd er een monteur ingepland op woensdag 25-09, deze keer tussen 9.30u en 11.30u. Deze heeft na wat metingen en checks geconstateerd dat er een apparaatje in de centrale stuk was en dat daar weer een andere monteur voor moest komen.
Toen ik niets meer hoorde weer maar eens gebeld en bleek dat ze die monteur vergeten waren in te plannen!!!! Nu is na veel aandringen toch de monteur in de centrale geweest en heeft de reparatie uitgevoerd maar..........nog steeds NIETS!!!!!
Bij navraag blijkt nu dat het vervangen onderdeel zelf instellend is qua snelheid en dat doet het maar 1 keer per dag om 00.00u 's nachts. Het begint op de hoogste snelheid en gaat stapsgewijs naar beneden. Dat kan wel tot een week lang duren voor het de juiste instelling gevonden heeft!!!!!!!!
Dit is toch niet te geloven, wat een ongelofelijke amateuristische toestand.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN doet maar wat....
Re: KPN doet maar wat....
Wat houdt je tegen om weg te gaan bij KPN? Of zit je nog aan je contract vast?. kreeg ik te horen dat mijn pakket, dat we al ruim een half jaar probleemloos hebben, niet leverbaar is op ons adres omdat we te ver van de centrale wonen
Ik zit idd nog vast aan het contract voor 1,5 jaar
daar komt nog bij dat er verder eigenlijk geen opties zijn omdat er hier geen kabel of glasvezel ligt.
Dat is dan het nadeel van buitenaf wonen!
daar komt nog bij dat er verder eigenlijk geen opties zijn omdat er hier geen kabel of glasvezel ligt.
Dat is dan het nadeel van buitenaf wonen!
Waterval-effect, en dat duurt echt maximaal ( en dan moet het echt heel raar lopen ) 2 hele uren. Tenminste..bij xDSL dan, en ik denk dat je daar ook gebruik van maakt als ik je verhaaltje zo lees.Winegum01 schreef:...
Bij navraag blijkt nu dat het vervangen onderdeel zelf instellend is qua snelheid en dat doet het maar 1 keer per dag om 00.00u 's nachts. Het begint op de hoogste snelheid en gaat stapsgewijs naar beneden. Dat kan wel tot een week lang duren voor het de juiste instelling gevonden heeft!!!!!!!!
Dit is toch niet te geloven, wat een ongelofelijke amateuristische toestand.
Maar goed... als ze je vertellen dat het signaal niet geleverd kan worden ( en ik denk dat je op een 6dB lijntje zit ) dan zou ik daar gebruik van maken door alles te ontbinden. Want wat niet geleverd kàn worden, daar kun je ook geen abonnement op hebben ...