| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kpn dongel gehackt, kosten: rond de €9.000
Kpn dongel gehackt, kosten: rond de €9.000
De kpndongel van mijn broer is waarschijnlijk gehackt.
Resultaat: ongeveer €9.000 incl. btw
wij gebruiken de dongel amper en gaan maandelijks niet meer dan 20 euro over het abonnement heen.
Toen de dongel niet meer werkte belde we met KPN en daar zeiden ze doodleuk dat ze hem geblokkeerd hadden omdat de kosten over de €7.000 exlc. btw heen waren gegaan.
Dus wij kregen geen bericht van kpn dat de dongel geblokkeerd was en ze hebben de dongel pas geblokkeerd bij €7.000!
Dit is gewoon te erg voor woorden!
En dan durfen ze op de aanmeld brief te zetten "ZORGELOOS internetten"
Ik heb inmiddels al op internet gezocht en daar vond ik meer van deze verhalen over kpn en daar lijkt het er op dat ze allemaal moeten betalen. en daar gaat het ook over bedragen rond de €10.000 !
Inmiddels hebben we aangiften gedaan van hacking en binnenkort start de politie waarschijnlijk een onderzoek. Dit valt helaas ook niet onder onze diefstal verzekering!
Maar kpn kon hier niks aan doen zeiden ze!
Weet iemand hier mischien wat ik hier aan kan doen ?
Resultaat: ongeveer €9.000 incl. btw
wij gebruiken de dongel amper en gaan maandelijks niet meer dan 20 euro over het abonnement heen.
Toen de dongel niet meer werkte belde we met KPN en daar zeiden ze doodleuk dat ze hem geblokkeerd hadden omdat de kosten over de €7.000 exlc. btw heen waren gegaan.
Dus wij kregen geen bericht van kpn dat de dongel geblokkeerd was en ze hebben de dongel pas geblokkeerd bij €7.000!
Dit is gewoon te erg voor woorden!
En dan durfen ze op de aanmeld brief te zetten "ZORGELOOS internetten"
Ik heb inmiddels al op internet gezocht en daar vond ik meer van deze verhalen over kpn en daar lijkt het er op dat ze allemaal moeten betalen. en daar gaat het ook over bedragen rond de €10.000 !
Inmiddels hebben we aangiften gedaan van hacking en binnenkort start de politie waarschijnlijk een onderzoek. Dit valt helaas ook niet onder onze diefstal verzekering!
Maar kpn kon hier niks aan doen zeiden ze!
Weet iemand hier mischien wat ik hier aan kan doen ?
Laatst gewijzigd door jjhamoen op 23 okt 2012 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Kpn dongel gehackt, kosten: rond de €9.000
Ik denk dat u het beste even juridisch advies kunt inwinnen bij het juridisch loket. Volgens mij (weet het niet zeker) is er een wettelijke stelling mbt de kosten.
Bekijk ook nog even de algemene voorwaarden van kpn.
Bekijk ook nog even de algemene voorwaarden van kpn.
Dit is geen forum voor zakelijke problemen.
sephora30 schreef:Dit is geen forum voor zakelijke problemen.
Iemand vraagt wat , dat is wat anders dan je bedrijf promoten.
ciske schreef:sephora30 schreef:Dit is geen forum voor zakelijke problemen.
dankje!
Dat plus de bedrijfsnaam staat er niet in!
Ik heb trouwens dezelfde klacht op een andere site gezet maar ik weet niet of ik die site hier mag noemen... dat is op een site waar ze als het goed is binnen een paar dagen contact opnemen.
Dit kan je ook bellen, is gratis. 0800-0115 , is van KPN,
succes.
succes.
ja maar het probleem is dat ze me niet verder kunnen helpen en dat ze gewoon de rekening gaan sturen en dat we moeten betalen volgens hun!
we hebben niks voor niks aangiften gedaan en ook al contact gehad met kpn
En bedankt, we zullen succes nodig hebben denk ik!
we hebben niks voor niks aangiften gedaan en ook al contact gehad met kpn
En bedankt, we zullen succes nodig hebben denk ik!
Volgens hun zeg je.... doe eens wat Nicky_The zei, ga naar het juridisch loket in je woonplaats, die weten beter de weg.,
Nou mensen!!
we hebben net een telefoontje gehad van kpn na veel rompslomp gaan ze het geld dat wij inmiddels betaald hadden terug storten.
Wel zeiden ze tegen ons dat we een uitzondering waren, omdat ze een aantal gegevens verloren hadden.
we hebben net een telefoontje gehad van kpn na veel rompslomp gaan ze het geld dat wij inmiddels betaald hadden terug storten.
Wel zeiden ze tegen ons dat we een uitzondering waren, omdat ze een aantal gegevens verloren hadden.
Top , ben blij voor je.
Maar dit forum is niet bedoeld voor zakelijke problemen. Heeft niks met promoten van een bedrijf te maken maar domweg dat er voor bedrijven andere wetgeving van toepassing is dan voor consumenten.ciske schreef:sephora30 schreef:Dit is geen forum voor zakelijke problemen.
De dongel is niet zakelijk.GJvdZ schreef:Maar dit forum is niet bedoeld voor zakelijke problemen. Heeft niks met promoten van een bedrijf te maken maar domweg dat er voor bedrijven andere wetgeving van toepassing is dan voor consumenten.ciske schreef:sephora30 schreef:Dit is geen forum voor zakelijke problemen.
We gebruiken hem wel voor internet op het bedrijf maar het is geen zakelijke dongel!
Dus in dat opzicht zijn wij een consument die de dongel gebruikt. is totaal anders dan zakelijk internet want met zakelijk internet heb je meer mogelijkheden dan een consument maar met deze dongel hebben we evenveel mogelijkheden als elk ander consument dus ik snap even niet wat jou probleem is?
Je vind het zeker leuk om moeilijk te gaan doen ofzo,, maargoed het is opgelost en alls je niet reageert om te helpen kan je net zogoed niet reageren!
Een mooi gezegde:
Als je niks goeds kan zeggen kan je beter je mond dicht houden
mzzl
dat
Dit antwoord van GJvdZ , kan je beter als mosterd na de maaltijd zien. die heeft altijd wat te zeuren.Je vind het zeker leuk om moeilijk te gaan doen ofzo,, maargoed het is opgelost en alls je niet reageert om te helpen kan je net zogoed niet reageren
Ben blij voor je TS dat je er vanaf bent.