Ik ben Stefano Lassauw en ik heb onlangs te maken gehad met een ware kpn-ramp.
Een jaar lang had ik interactieve tv en internet van KPN. Toen ik ging verhuizen wilde ik de interactieve tv opzeggen en een beter internetabonnement nemen daar ik op mijn nieuw adres al tv had van Ziggo. Ik belde met KPN op 4 september met de bedoeling om het verhuisbericht door te geven en de wijziging van het abonnement door te geven. Dit gesprek duurde maar liefst 60 min en in die tijd heb ik met 3 verschillende mensen gesproken daar KPN blijkbaar geen mensen in dienst heeft die alles zelf in 1x kunnen regelen. Aan het einde van het gesprek zou mijn wijziging in het systeem worden gezet en zou ik een brief ontvangen met info over het verdere verloop van de procedure. Een aantal dagen later heb ik via Postnl. ook nog maar eens mijn verhuisbericht door gegeven aan KPN. De brief met de verdere info heb ik niet lang daarna ontvangen en de wijzigingen zouden 14 September worden doorgevoerd. Op 14 september opnieuw contact opgenomen met KPN daar de snelheid wat ik had niet overeenkwam met de beloofde snelheid. KPN liet weten dat ze de wijziging op mijn oude adres hadden doorgevoerd en ik na het weekend maar opnieuw contact met hun moest opnemen om wederom het verhuisbericht door te geven daar KPN niet 2 dingen tegelijk kon doen aldus een medewerker van het callcenter. Dit zou dus de 3e!!! keer worden dat ik het verhuisbericht doorgaf( 2x telefonisch in een uur durend gesprek en 1x via Postnl.) Na het weekend weer contact opgenomen met KPN en duidelijk gezegd dat ik het abonnement zou opzeggen als ze niet met een goede oplossing kwamen voor de fouten wat ze hadden gemaakt. Tot op dat moment nog geen enkele verontschuldiging gekregen van KPN voor de fouten wat ze hadden gemaakt. KPN beloofde dat ik de volgende dag een dongle zou krijgen waarmee ik internet had en de wijziging zou binnen 2 weken in orde worden gemaakt. De volgende dag kreeg ik een dongle van KPN waarmee ik kon internetten. Tot mijn stomme verbazing zat hier een simkaart in waar 5 euro op stond. Hier heb ik 5 min mee kunnen internetten en toen was mijn tegoed op!! Om verder te kunnen internetten zou ik mijn eigen geld moeten inzetten om zo de simkaart te kunnen opwaarderen!! Dit was de druppel die de emmer liet overlopen en ik besloot het abonnement op te zeggen. Dit geregeld en ik kreeg nog altijd de brieven op mijn oude adres bezorgd dus KPN had totaal niks met het verhuisbericht gedaan!? Ondertussen had ik mij aangemeld bij een nieuwe provider en moest 4 tot 6 weken wachten totdat alles geregeld was. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik wederom op mijn oude adres een brief van KPN met de info dat ze op 15 oktober de wijziging zouden doorvoeren en mijn internet zouden regelen. Communicatie hebben ze blijkbaar nooit van gehoord bij KPN want het blijkt maar weer dat niemand weet van de ander wat ze hebben gedaan voor een klant!! KPN blundert totaal en kan niet op een goede manier een klant helpen . Klant zijn bij KPN is een hele grote fout geweest en ik raad ten zeerste iedereen af om klant te worden bij KPN.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kpn-drama
Re: Kpn-drama
Een tip voor je, kan je het iets duidelijker met punten en dergelijke schrijven? Tis zo niet goed te lezen.
-
Bob Schurkjens
Re: Kpn-drama
Klopt als een bus. Dit hele forum staat er vol mee.Klant zijn bij KPN is een hele grote fout geweest en ik raad ten zeerste iedereen af om klant te worden bij KPN.
Kom je er niet uit met KPN, span dan een geschil aan bij www.sgc.nl