LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn het net

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
weelden22

kpn het net

Ongelezen bericht door weelden22 »

het is weer zo ver met het net en kpn
lees dit maar eens ik word er dood ziek van
kan ik mijn contract opzegen voor het niet leveren van diensten
ze hadden belooft om de adsl en telefoon op 3 april aan te zeten
kan ik hier nu onder uit om dat ze het niet nakunnen komen

Wij hebben uw gegevens zojuist gecontroleerd en hebben hierbij geconstateerd dat de verhuizing van uw ADSL-verbinding niet op de juiste wijze is doorgevoerd. Zodoende was het niet mogelijk om uw ADSL-verbinding tegelijkertijd met uw telefoonaansluiting te verhuizen. Wij hebben op 4 april 2006 alsnog de verhuizing van uw ADSL-verbinding in behandeling genomen.

Volgens de huidige planning wordt uw nieuwe ADSL-verbinding op het nieuwe adres met postcode en hoop 12 april 2006 gerealiseerd. Deze datum is onder voorbehoud.

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Wij zetten uw e-mail tevens door naar de afdeling Klantenreacties die dit voor u gaat uitzoeken en verder zal afhandelen. Wegens grote drukte is het mogelijk dat er met enige vertraging contact met u wordt opgenomen. De gemiddelde reactietijd is een maand.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ruud Vossen
KPN

Original Message Follows:
------------------------

De gebruiker heeft onderstaande gegevens ingevuld:

Vraag:
hier bij geef ik nog maal aan dat ik het
aan vraag van adsl op 02-03-2006 heb aangevraagd en het dit naar gegaan en er is niets bekent bij uw en er is door de afdeling verhuirhuisingen niets door gegeven
en dat vind ik zeer triest
ik heb dan ook na vraag gedaan bij kpn en het net omtrent de verhuising
dus dit houd nu het volgende in wat ik nu ga doen ik laat het contract van het adsl per omgaande vervallen heb dit ook naaar gevraagt bij de consumentebond of ik dit kon doen en het antwoord was duidelijk ja dat kunt uw om dat kpn en het net niet op tijd kunnen leveren en dit houd in dat uw de dienst niet kan waar maken en deze moet onbinden als uw hier toch kosten voor in rekening brengt dan ben ik genootzaakt om mijn rechtsbijstand versekering aan teschrijven hier is niet mijn probleen dat uw niet kan leveren op 03-04-2006 waar de aan vraag datum was en heb wel degelijk gekeken of er adsl was
in af wachting verblijf ik
Laatst gewijzigd door weelden22 op 06 apr 2006 15:26, 2 keer totaal gewijzigd.

edmoor

Re: kpn het net

Ongelezen bericht door edmoor »

Goed bedoeld advies:
Verwijder je privé gegevens uit je bericht(en).

weelden22

is gedaan bedankt

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

weelden22
Geplaatst op: 06 Apr 2006 13:28 Onderwerp:

is gedaan bedankt
Nee hoor. :?

Volgens de huidige planning wordt uw nieuwe ADSL-verbinding op het nieuwe adres met xxxgegevens verwijder door mij 6-4-06xxxxx op 12 april 2006 gerealiseerd. Deze datum is onder voorbehoud.
Laatst gewijzigd door queenfan op 06 apr 2006 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.

edmoor

Ongelezen bericht door edmoor »

En ook nog steeds de volledige gegevens onder: Levertijd overstappen ADSL (KPN naar KPN)

Zie het niet als zeuren maar als bescherming van jezelf.

weelden22

hihihi nu moet het wel goed zijn bedankt

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Nu wel, zal ook even de gegevens in mijn antwoord verwijderen.

Gesloten