| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN internet + bellen + tv foute tenaamstelling
-
HarryKraaij
KPN internet + bellen + tv foute tenaamstelling
Ik ben overgestapt naar KPN internet + bellen + tv en daarvoor heb ik telefonisch een contract afgesloten. De tenaamstelling is niet goed gegaan bij KPN en niemand schijnt dat nog te kunnen veranderen.
De internetsite van KPN waar je vragen kunt stellen is vast een leuk speeltje van iemand maar daar krijg ik alleen maar wartaal uit. (ik zou een formulier voor contractovername moeten invullen)
Ik heb nota bene net een contract. En KPN moet de eigen fouten maar herstellen!
Denk er sterk over om de incasso's maar terug te draaien. De naam op het contract is tenslotte niet mijn naam, maar ik denk dat ze me dan wel snel zullen afsluiten, en daar heb ik ook weer niets aan.
De internetsite van KPN waar je vragen kunt stellen is vast een leuk speeltje van iemand maar daar krijg ik alleen maar wartaal uit. (ik zou een formulier voor contractovername moeten invullen)
Ik heb nota bene net een contract. En KPN moet de eigen fouten maar herstellen!
Denk er sterk over om de incasso's maar terug te draaien. De naam op het contract is tenslotte niet mijn naam, maar ik denk dat ze me dan wel snel zullen afsluiten, en daar heb ik ook weer niets aan.
Re: KPN internet + bellen + tv foute tenaamstelling
Als de tenaamstelling fout is maar je geniet wel van het abonnement .. Wat is dan het probleem ? Jij neemt diensten af en zult ervoor moeten betalen .. En je weet dat de tenaamstelling fout is
! Als jij de incasso's terugdraait maak je bewust (mis)bruik van de door KPN geleverde diensten.
Deze zullen incasso's opvoeren, aanmaningen sturen, BKR noteren (5 jaar lang..) en overdragen aan een incassobureau.
Deze zullen incasso's opvoeren, aanmaningen sturen, BKR noteren (5 jaar lang..) en overdragen aan een incassobureau.
-
HarryKraaij
Het is vreemd als ik een rekening aan mijn werkgever geef als declaratie van telefoonkosten die op een ander tenaamgesteld staat toch?
En waarom is het oke als een bedrijf fouten maakt? Die moeten toch eevoudig hersteld kunnen worden?
En waarom is het oke als een bedrijf fouten maakt? Die moeten toch eevoudig hersteld kunnen worden?
waarom geef je niet door dat de naam verkeerd is of heb je dat al gedaan , trouwens zou maar wel betalen anders krijg je incasso of deurwaarder en daar heb je niks aan.
-
Jo Derksen
Ik heb een soort gelijk probleem bij KPN je kunt nog beter tegen een muur babbelen 
Jo Derksen schreef:Ik heb een soort gelijk probleem bij KPN je kunt nog beter tegen een muur babbelen