LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN
KPN
Zonder problemen uw asdl-aansluiting van de provider naar KPN direct probeer het maar niet want ze sluiten gewoon de bestaande aansluiting af.
En maar propaganda maken op hun website dat het geen problemen oplevert wel dus en een hoop geld naar de filistijnen.
Hopelijk gaan ze snel failliet met hun monopoliepositie.
En maar propaganda maken op hun website dat het geen problemen oplevert wel dus en een hoop geld naar de filistijnen.
Hopelijk gaan ze snel failliet met hun monopoliepositie.
Re: KPN
Ik heb ook nog iets over KPN te melden!
Sinds begin juni heb ik ADSL van Tiscali (via KPN) en dat staat op mijn naam, het telefoonnummer waarop het is aangesloten is van mijn ouders. Nu ben ik op mezelf gaan wonen en ben nu al meer dan 1 maand bezig met ADSL te verhuizen maar ben nu ten einde raad!
Tiscali zegt van dat kan wel, KPN zegt dat het niet mogelijk is omdat het ADSL "Nummergebonden" is. Nu kwam een medewerker van Tiscali met een oplossing, de ADSL lijn "slopen" (term van TISCALI) en een nieuwe aanvraag doen bij KPN. Doordat je de oude laat "slopen" kan KPN de ADSL lijn stoppen op het ene nummer. Maar let goed op als je dan een nieuwe aanvraag doet dan moet je opnieuw aansluitkosten betalen. Ik ben nu in afwachting van mijn brief die ik heb verzonden naar KPN & Tiscali omtrent de aansluitkosten!
Ik heb geen zin om extra kosten te betalen, daar zit ik totaal niet op te wachten!
Dat zou in het kort zijn dat ik dan 2 x € 74,95 heb moeten betalen = € 149,90 dat delen door 12 (aantal maanden) + 49,95 abonnementskosten = € 62,44 aan abonnementskosten! Gewoon machtsmisbruik van KPN....!
Ik heb gekeken in de ALGEMENE VOORWAARDEN van KPN ADSL en TISCALI ADSL en in geen 1 van de 2 kan ik terugvinden dat ADSL Nummergebonden is. Wie kan mij vertellen wat mijn rechten zijn? Kan ik het abonnement opzeggen zonder enige kosten?
Ik ben ten einde raad, als niemand me hier verder mee kan helpen dan ga ik kijken wat de rechtswinkel voor mij kunnen betekenen.
Mvg. dhr. E.Schoonbeek, Leeuwarden!
0641119661
Sinds begin juni heb ik ADSL van Tiscali (via KPN) en dat staat op mijn naam, het telefoonnummer waarop het is aangesloten is van mijn ouders. Nu ben ik op mezelf gaan wonen en ben nu al meer dan 1 maand bezig met ADSL te verhuizen maar ben nu ten einde raad!
Tiscali zegt van dat kan wel, KPN zegt dat het niet mogelijk is omdat het ADSL "Nummergebonden" is. Nu kwam een medewerker van Tiscali met een oplossing, de ADSL lijn "slopen" (term van TISCALI) en een nieuwe aanvraag doen bij KPN. Doordat je de oude laat "slopen" kan KPN de ADSL lijn stoppen op het ene nummer. Maar let goed op als je dan een nieuwe aanvraag doet dan moet je opnieuw aansluitkosten betalen. Ik ben nu in afwachting van mijn brief die ik heb verzonden naar KPN & Tiscali omtrent de aansluitkosten!
Ik heb geen zin om extra kosten te betalen, daar zit ik totaal niet op te wachten!
Dat zou in het kort zijn dat ik dan 2 x € 74,95 heb moeten betalen = € 149,90 dat delen door 12 (aantal maanden) + 49,95 abonnementskosten = € 62,44 aan abonnementskosten! Gewoon machtsmisbruik van KPN....!
Ik heb gekeken in de ALGEMENE VOORWAARDEN van KPN ADSL en TISCALI ADSL en in geen 1 van de 2 kan ik terugvinden dat ADSL Nummergebonden is. Wie kan mij vertellen wat mijn rechten zijn? Kan ik het abonnement opzeggen zonder enige kosten?
Ik ben ten einde raad, als niemand me hier verder mee kan helpen dan ga ik kijken wat de rechtswinkel voor mij kunnen betekenen.
Mvg. dhr. E.Schoonbeek, Leeuwarden!
0641119661
Re: KPN
@ Dondray aka Edwin 1 keer is wel genoeg hoor .
Deze http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=18132 heb ik al gelezen
Deze http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=18132 heb ik al gelezen
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 09 aug 2004 01:00
Re: KPN
Dat adsl nummer gebonden is lijkt me erg logisch, dat hoeft niet in de voorwaarden te staan, het spreekt nogal voorzich. Dat u opnieuw aansluit kosten moet betalen klopt niet, zie de acties van juni Machtsmibruik is een groot woord, het gebeurt via een bepaalde procedure, dat het lang duurt is helaas niks aan te doen. Alle klanten krijgen dezelfde behandeling.
Ik snap het niet, KPN aansprakelijk stellen omdat ze een dienst door onmacht niet hebben kunnen leveren. Waar gaat dit allemaal naar toe. Dat direct adsl niet snel werd aangesloten kan gebeuren, maar dan nog denken dat de inbel kosten vergoed moeten worden?? U kiest er zelf voor in te bellen, er wordt u iets geleverd, niet dat de KPN verplicht is. Klanten worden veel te arrogant en denken alleen maar aanzich zelf!
Ik snap het niet, KPN aansprakelijk stellen omdat ze een dienst door onmacht niet hebben kunnen leveren. Waar gaat dit allemaal naar toe. Dat direct adsl niet snel werd aangesloten kan gebeuren, maar dan nog denken dat de inbel kosten vergoed moeten worden?? U kiest er zelf voor in te bellen, er wordt u iets geleverd, niet dat de KPN verplicht is. Klanten worden veel te arrogant en denken alleen maar aanzich zelf!