LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN V.O.I.P

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rob1

KPN V.O.I.P

Ongelezen bericht door rob1 »

Hallo allemaal.

Heb het forum en de site redelijk doorgespit,maar kan niks vinden over de nieuwe dienst van KPN V.O.I.P ook wel internetplusbellen genoemd.

Deze is sinds juni in de lucht maar geeft alleen maar problemen,ikzelf plus 2000 andere mensen zijn volgens de helpdesk een soort proefkonijn.

Zij er hier mensen die hier bekent mee zijn.

Ik heb de tweakers link er even bij gezet.misschien dat jullie er iets mee kunnen.

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /eperiabox

Martijn1001

Re: KPN V.O.I.P

Ongelezen bericht door Martijn1001 »

jvs

Ongelezen bericht door jvs »

Dit moet je gewoon nog niet nemen, het werkt nog niet goed en wordt daarom ook nog niet commercieel in de markt gezet.

Overigens betalen de proefkonijnen geen rekening voor zover ik het weet en kan je als je er vanaf wil direct terug gezet worden naar de normale situatie.

Tegen de tijd dat het wat probleemlozer werkt, zal dit commercieel aangeboden gaan worden. Dit onderwerp lijkt me voor dit forum niet zo interessant, de enige vrij groffe fout die kpn gemaakt heeft is niet duidelijk communiceren dat het nog in een testfase zit...

rob1

Ongelezen bericht door rob1 »

Ben ik niet geheel met je eens.

Toen dit product op de markt kwam in juli van dit jaar is mij niks vertelt over testfases en zo,het was gewoon een nieuw product,en al met al gaat het gewoon over ADSL en Telefonie in 1 pakket,en je mag van een gigant als KPN toch wel verwachten dat ze een beetje testen voor ze zoiets op de markt brengen...
Al met al zitten 2000 mensen waaonder ik nu met de ellende.

En terugdraaien vergeet het maar daar zijn ze niet zo makkelijk in tot nu toe heb ik daar geen respons op gehad mede als de klachten ....ik wordt teruggebelt zeggen ze .tja waneer in 2006 zeker :evil:

PdB

Ongelezen bericht door PdB »

Ik heb het pakketje ook al ruim drie maanden en alleen de eerste week had ik een paar kleine probleempjes die snel opgelost waren en ik ben er zeer tevreden erover. ook ik heb het forum op tweakers gelezen maar de problemen die daar verteld worden heb ik nooit ervaren kortom ik ben ZEER tevreden over internetplusbellen

Gesloten