LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lage snelheid en hoge rekening @home internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bt41
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2003 19:25

lage snelheid en hoge rekening @home internet

Ongelezen bericht door bt41 »

hallo. ik baal dat je bij @home nog steeds een lage upload hebt. ik heb de duurste pakket maar met een upload van 12 kb wordt je dan ook niet echt vrolijk van. via adsl én dat is ook nog een stuk goedkoper' heb je upload snelheden van rond de 30 kb. @sloom blijft ver achter en ik adviseeer mensen die overwegen om breedband te nemen voorlopig geen @home te nemen want geloof mij adsl werkt gewoon veel sneller. ik hoop dat @home eens met de concurenten mee gaat want zo raken ze alleen maar klanten kwijt en er zijn al veel mensen opgestapt bij @home

nieuwzeelander

Re: lage snelheid en hoge rekening @home internet

Ongelezen bericht door nieuwzeelander »

IK HEB OOK @HOME EN HEB NOG NOOIT PROBLEMEN GEHAD EN EEN SUPER UP EN DOWNLOAD

bt41
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2003 19:25

Re: lage snelheid en hoge rekening @home internet

Ongelezen bericht door bt41 »

hallo. ik klaag niet over storing(beter lezen!!!) ik klaag alleen omdat @home ver achter blijft met de upload snelheid vergeleken met adsl providers.

bt41
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2003 19:25

Re: lage snelheid en hoge rekening @home internet

Ongelezen bericht door bt41 »

oja. super up??? dan lees jij alleen maar je emails en lees je de telegraaf. tja dan merk je ook niks

bt41
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2003 19:25

Re: lage snelheid en hoge rekening @home internet

Ongelezen bericht door bt41 »

oja nog eens wat.... of werk je soms voor @home??? doei

nieuwzeelander

Re: lage snelheid en hoge rekening @home internet

Ongelezen bericht door nieuwzeelander »

Wat kinderachtig om zo te reageren.Ik gebruik internet echt voor meer dan alleen mijn e-mails.Met de snelheid van @home heb al heel wat muziek etc gedownload.En allemaal even snel.En wat heeft t er mee te maken wat voor krant iemand leest.Ik dacht dat dit een forum was waar ioedereen zijn probleem kwijt kon.maar dat schijnt niet altijd zo te zijn.
Hoe dan ook ik ben zeer tevreden over @home

Anno
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 mar 2004 21:36

Re: lage snelheid en hoge rekening @home internet

Ongelezen bericht door Anno »

als je ver van de centrale zit kun je een slechte upload hebben.

Doe eens een test: www.mordax.nl Kun je zien wat je up en download is. Is die niet volgens de voorwaarden van je pakket moet je gewoon eens contact opnemen (misschien tijd voor het nieuwste type modem??)

En nee ik werk niet bij Essent

de snelheidmaniak

Re: lage snelheid en hoge rekening @home internet

Ongelezen bericht door de snelheidmaniak »

8) nou ik heb ook geen problemen met @home en heb met mijn buget abloment inderdaad de snelheid die ze aangeven, zelfs iets meer. Ander probeer de snelheid uit te testen via speetser. zo te testen via internet.

Abtronic

Re: lage snelheid en hoge rekening @home internet

Ongelezen bericht door Abtronic »

Anderhalf jaar geleden was het inderdaad @sloom ja. Daar hebben ze wat aan gedaan en sindsdien probleemloos en snel internetten via de kabel. Duurste abonnement maar bevalt prima nu !

Melk_Koe
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 mar 2004 10:50

Re: lage snelheid en hoge rekening @home internet

Ongelezen bericht door Melk_Koe »

hiep hiep hoera
@home gaat vanaf maart zijn upload snelheid verhogen.
download snelheid is prima, geen problemen met @home BB

Gesloten