LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lexa

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Noud

Lexa

Ongelezen bericht door Noud »

Ik ben het helemaal eens met de klachten over de opzet van de chat mogelijkheden bij Lexa.
Maar er viel me nog iets anders op. Nadat ik enkele berichtjes naar vrouwen had gestuurd zag ik dat deze maar niet geopend werden. Dit vond ik wel erg vreemd. Nadat ik nog eens goed de verschillende FAQ's op de site had gelezen, zag ik dat alleen betalende leden de berichtjes kunnen lezen. Dit is hetzelfde als de postbode me een brief zou sturen, en mij vraagt om de postzegel nogmaals te betalen.
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik lid ben geworden, en zal mijn lidmaatschap ook absoluut niet verlengen.

Gast

Re: Lexa

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom een nieuwe topic hier over openen, terwijl je al weet dat er een topic over is... :roll:
In de gebruikersvoorwaarden staat toch duidelijk dat een bijdrage maar 1 keer door een persoon op het forum geplaatst mag worden.

Radar
Site Admin

Re: Lexa

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten