LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [linksys] vanalles beloven, niets doen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
patrickhofman

[linksys] vanalles beloven, niets doen

Ongelezen bericht door patrickhofman »

Even een vraagje aan de mensen met ervaring:

ik heb een tijdje geleden contact opgenomen met Linksys over mijn slecht werkende ADSL-modem. Ik heb gebeld met dhr Cortuk en deze beloofde mij een nieuw product te sturen. Zodra ik die ontvangen had zou ik mijn oude in kunnen leveren. Nu is het zo dat er natuurlijk nog wel een en ander geregeld moest worden, factuur en dergelijke opgestuurd. Na verloop van tijd kreeg ik geen reactie dus ik stuurde een herinnering (per mail, zoals ook de rest is gegaan). Ik kreeg als reactie dat het geregeld was.

Op de dag dat ik met UPS bel om mijn oude op te laten halen en mijn nieuwe te ontvangen kreeg ik te horen dat het alleen om verzenden ging, en niet om ontvangen.

Ik heb toen Linksys gebeld, maar die zeiden dat zij die afspraak niet konden maken aangezien dat niet het beleid is. Na met de RMA manager gebeld te hebben kreeg ik te horen dat de bewuste mijnheer Cortuk niet meer werkzaam is, dus dat hij niets voor mij kon doen. Ik heb gezegd dat alhoewel die mijnheer waarschijnlijk ontslagen is, Linksys nog steeds zijn afspraken moet nakomen. Dit was hij niet met mij eens. Zijn voorstel was om 'niet moeilijk te doen' en gewoon mijn modem op te sturen en maar te wachten op de nieuwe. Dit zou zo'n 10 werkdagen gaan duren. Ik heb hem vertelt dat ik niet 2 weken mijn modem kon missen gezien zakelijk gebruik. Hij kon alleen maar stellen dat ik dan maar een reservemodem moest hebben.

Het lijkt mij duidelijk dat Linksys zich aan de afspraak dient te houden. Hoe kan ik ze het beste hiervan overtuigen?

Alvast bedankt!

patrickhofman

Re: [linksys] vanalles beloven, niets doen

Toch zou Linksys zich aan de afspraak moeten houden. Dit is de afspraak die er gemaakt is, en daarom zou ik graag willen dat zij zich eraan houden. Ik heb geen zin om voor 40 euro een ADSL modem te gaan kopen waar ik twee weken mee doe.

edv

Ongelezen bericht door edv »

Dit is de normale gang van zaken eerst opsturen en dan wachten op een nieuwe of gerepareerde. Maakt ook niet uit of je dit doet via de winkel waar hij gekocht is deze moet hem namelijk ook eerrst opsturen en dan wachten op een nieuwe en dat duurt meestal ook nog wat langer.

patrickhofman

Dat was op zich ook niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde eigenlijk of ik in mijn recht sta en hoe ik dit kan aanpakken... :)

??

Ongelezen bericht door ?? »

Wellicht sta je in je gelijk, maar gelijk hebben is iets heel anders dan gelijk krijgen. Je kunt wel proberen je gelijk te halen, maar als je dat al lukt ben je minimaal vier weken verder. Gezien je stelling dat je de internetverbinding zakelijk gebruikt kun je dan maar beter gewoon het advies van de RMA-manager opvolgen.

patrickhofman

Ja, idd. Het is zo dat hij het nog wel doet, maar hij valt regelmatig 1-2 minuten weg. Dit is een bekend probleem met dit apparaat. (Linksys WAG54G v.1)

edv

Ongelezen bericht door edv »

Als je niets op papier hebt begin je niets dus zou maar een RMA aanv ragen bij ze en dan 2 weken wachten en je heb een nieuwe of gerepareerde

Gesloten