LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Listig of bedrog ?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
beschuitje

Listig of bedrog ?

Ongelezen bericht door beschuitje »

Internetbeveiliging na een jaar loopt de termijn af je krijgt al een maand van te voren meldingen van..over 28 dagen verloopt uw termijn...daar krijg je de kots van dus je denkt...een goed programma..dus ik ga verlengen.

Op 28 maart 2012 verloopt het abbo dus ga je dat verlengen op 28 februari 2012
de license verloopt dan op 28 februari 2013 dus je betaalt voor 12 maanden en je krijgt dus een contract van 11 maanden.

Verleng dus pas op de laatste datum als je contract vervalt en laat je niet zenuwachtig maken door die maffe meldingen.

Diefstal want ze vertellen je dat de datum van bestellen effectief is.

Fleurtjuh666

Re: Listig of bedrog ?

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Tsja, ik zou er sowieso niet voor betaald hebben, er zijn genoeg goede gratis programma's om je computer te beveiligen.
Maar in dit geval is het inderdaad een beetje dubieus ja!

beschuitje

Dit bericht fleurt me helemaal op :D

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Verleng dus pas op de laatste datum als je contract vervalt en laat je niet zenuwachtig maken door die maffe meldingen.
Je hebt zelf het antwoord gegeven, dit is toch normaal.
Als je de pass 3 maanden van ter voren gaat verlengen, heb je ook drie maanden verspeld.
Dus het mag jouw wel opfleuren, maar zelf schuld.

beschuitje

@tennis

Het gaat over 1 maand :wink: Als je dat toepast over een x aantal klanten dan verdien je een enorm bedrag als bedrijf....dat is mijn punt.
Als je de pass 3 maanden van ter voren gaat verlengen, heb je ook drie maanden verspeld.

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

nevermind schreef:
Ik ben het deels met je eens, maar van de andere kant: het gaat om het verléngen van een abbonnement, toch? Loopt in dit geval 12 maanden, en TS verlengt dat met een jaar. De reden dat TS dat een maand voor de 'afsluiting' van de eerste 12 maanden doet, is waarschijnlijk om niet zonder die bescherming te zitten (kan me voorstellen dat je account even tijdelijk gedeactiveerd is anders). Als je een verlenging van 1 jaar koopt, lijkt het mij eigenlijk logisch dat die 12 maanden pas ingaan bij het aflopen van het huidige 'contract'.

Ik bedoel, je koopt een verlenging, geen vernieuwing....

beschuitje

Op 28 maart 2012 verloopt het abbo
Na een vriendelijke doch dringende e-mail is dit abbo verlengd tot 28 april 2013 dus met 1 maand extra verlenging.

Wat een aardige firma toch of niet :lol:

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

beschuitje schreef:
Op 28 maart 2012 verloopt het abbo
Na een vriendelijke doch dringende e-mail is dit abbo verlengd tot 28 april 2013 dus met 1 maand extra verlenging.

Wat een aardige firma toch of niet :lol:
Absoluut. Het is niet dat je betaald voor iets waar je echt wat aan hebt.

Gesloten