LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mail van Wanadoo: Livebox is verbeterd !

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Globetrotter

Mail van Wanadoo: Livebox is verbeterd !

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Op 19/8 ontving ik een mail van Wanadoo dat de live box is verbeterd en ik alleen nog maar de nieuwe software hoef te installeren. Ik installeer de nieuwe software, maar het resultaat is niet zoals Wanadoo beloofd. In de mail staat: "Nummerweergave: Op bepaalde telefoons werkte nummerweergave nog niet in combinatie met de Livebox. Dit is nu voor de meeste telefoontypen opgelost."
Nu hebben wij waarschijnlijk net een toestel waar dit nog niet werkt.

Voor alle duidelijkheid wij internetten alleen met Wanadoo, bellen doen wij gewoon met KPN. Wij hadden in 1e instantie een overbrugging gemaakt met een splitter zodat nummerweergave van KPN werkt. Er zat dan wel veel ruis op de lijn en als er gebeld werd dan werkte de ADSL niet meer, maar oké dat was te overzien.

Maar nu het raadsel. De nieuwe software is geladen en de overbrugging is ongedaan gemaakt. Als ik nu met mijn mobiel vanuit huis een test doe naar de huistelefoon wordt mijn 06-nummer getoond. Ik ga nu naar buiten en bel nogmaals naar huis en mijn 06-nummer wordt niet getoond! Rara hoe kan dat? Wie weet het en kan mij helpen?

vin diesel

Re: Mail van Wanadoo: Livebox is verbeterd !

Ongelezen bericht door vin diesel »

Livebox op ongeveer 20 of 30cm achter je ISRA-punt aansluiten.

Gesloten