LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marktplaats aankoop bij Mw D F Derksen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Lieke...

Marktplaats aankoop bij Mw D F Derksen

Ongelezen bericht door Lieke... »

Ps3 gekocht bij Mw D.F. Derksen te Eindhoven voor 105,- euro. We konden het ophalen in Oostburg in kledingzaak Daisy'swomenwear incl adres...

Gecontroleerd klopt... aangezien we niet in de buurt wonen hebben we gevraagd of het verzonden kon worden. Dat kon dus hebben we netjes 111,75 euro (incl. verzendkosten) overgemaakt. Bankrekening nummer xxxxxxxx.

Nadat we niets hoorde van D F Derksen zijn we gaan mailen(geen reactie) en daarna bellen. Toen hoorde we van Daisy van de kledingzaak dat ze de hele week al gebeld is door mensen met dezelfde vraag en ze wist van niets. Dus heeft D.F. Derksen een vals adres gebruikt. Zelf heeft ze donderdag aangifte gedaan en ze wist me ook te vertellen dat ditzelfde gebeurt was met een collega in Texel die hebben zondag een week geleden aangifte gedaan.

Morgen ga ikzelf aangifte doen bij de politie.
Jaren is het kopen/verkopen via Marktplaats goed gegaan..
we hadden moeten bellen... hadden is hebben te laat...

Hoe is het mogelijk dat hij/zij nog na aangifte van meerdere personen nog steeds actief kan zijn? We hebben zoveel gegevens en dan zou je toch denken dat het niet zo moeilijk kan zijn....

SirPeter

Re: Marktplaats aankoop bij Mw D F Derksen

Ongelezen bericht door SirPeter »

Hoewel het niet goed is wat er is gebeurt raad ik toch aan om de privacy gegevens te verwijderen en dit met de politie te laten afhandelen.

Chocomelk

Re: Marktplaats aankoop bij Mw D F Derksen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

SirPeter schreef:Hoewel het niet goed is wat er is gebeurt raad ik toch aan om de privacy gegevens te verwijderen en dit met de politie te laten afhandelen.

Waarom ?
Die persoon waarschuwt hier alleen andere mensen zodat hen niet
gebeurt wat TS ook is overkomen.

Gesloten