LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] marktplaats.nl terreur

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
amsterdammertje

marktplaats.nl terreur

Ongelezen bericht door amsterdammertje »

ik wil graag weten of er nog meer mensen zijn die op marktplaats een betaalde advertentie zetten en regelmatig worden verwijderd door de marktmeester om de meest onlogische redenen. wanneer je vraagt waarom het verwijderd is, berust het meestal op een misverstand en vragen ze je de advertentie gewoon nog eens te plaatsen, waarna, ja je raad het al, de advertentie weer wordt verwijderd!! We zitten dan alweer op € 12,- en weer gaan we via contact opnemen schrijven naar marktplaats. Deze geeft, meestal na 2 dagen toe dat het inderdaad onjuist is en biedt aan de advertentie te plaatsen en doet dat dan ook, waarna vervolgens de collega hem er weer vanaf haalt en het hele circus opnieuw begint. Marktplaats is 1 ding: een cashcow die niet telefonisch te bereiken is!!

Zijn er mensen met hetzelfde euvel, laat het me weten, misschien is dit voor radar wel een goed item!! Nog even een tip: Betaal altijd via een creditkaart, de betaling kan je namelijk direct terughalen!!

marktplaats..... alleen gebruiken voor de gratis advertenties, niet voor betaalde want dan loop je leeg!! :!:

Tosbaga

Re: marktplaats.nl terreur

Ongelezen bericht door Tosbaga »

2dehands.nl is net zo populair en helemaal gratis

hetismij

Ongelezen bericht door hetismij »

Nooit problemen met marktplaats gehad, al mn advertenties blijven er na betaling gewoon op staan.Ik zet elkke maand voor mn bedrijf ene advertentie dus ja...

haagseboggel

Ongelezen bericht door haagseboggel »

Hoi,

Meestal gaat dit om bepaalde woorden die je in de advertentie gebruikt.
Dan kan bv zo zijn als je geweren of pistolen ofzo aanbied.
Dan moet je andere teksten gebruiken.

Ze schijnen een bepaald programma te gebruiken waardoor de advertentie verwijderd wordt.

Misschien heb je hier wat aan.

Mvg,
Boggel

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn "gratis af te halen keuken" mocht van Marktplaats niet. Een keuken is volgens hen altijd meer waard, dan 200 euro, dus betalen maar. Na drie keer verwijdert te zijn, stuurde ik een e-mail aan Marktplaats waarom ik mijn oude keuken niet gratis mocht weggeven. Nooit een reactie gehad. Voor de rest alleen maar tevreden over Marktplaats.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Heb ook een keer iets aangeboden op Marktplaats, dat werd verwijderd.
Men vond mijn vraagprijs € 175,00 te laag voor het aangebodene.
Ik heb de advertentie aangepast en het verschuldigde overgemaakt en heb géén hoger bod mogen ontvangen dan € 150,00.
Mijn vraag via e-mail werd beantwoord met, dat er een vergissing in het spel was en ik mijn geld (advertentiekosten zou terug krijgen).
Volgens mij hebben ze problemen met e-mail en het hun geldovermaak programma.

Ik zet het wel op 2hands of via speurders, géén gezeik achteraf.

:wink:

Junior

Ongelezen bericht door Junior »

Ook als je een advertentie weer bovenaan de lijst wilt zetten gaat dit fout.
Dit systeem kost 1.30 per gesprek.
En dit systeem werkt steeds vaker niet , voor de gemiddelde gebruiker valt dit niet op, die denken ik heb een foutje gemaakt dus ik bel nog wel en keer.
Mensen die hier vaker gebruik van maken merken dat dit steeds vaker gebeurd, en dat hier waarschijnlijk een strategie aan ten grondslag ligt.
Dit is pas zo gekomen nadat marktplaats.nl is over genomen door E- bay.
Ik vermoed dat dit opzet is ,want hoe moet je anders 225 miljoen euro terug vedienen die je betaalt hebt voor marktplaats.nl

Marktplaats.nl maakte in 2004 3 miljoen winst dus om 225 miljoen terug te vedienen zouden de nieuwe eigenaren 75 jaar besig moeten zijn.

Ze doen dit liever sneller en daarom gaat er steeds meer fout ,maar wel op een dusdanige manier dat de klant zijn geld kwijt is en Marktplaats.nl profiteert.

Gesloten