| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] marktplaats oplichting Charlotte B, Bouibcha, Elida Curazon
marktplaats oplichting Charlotte B, Bouibcha, Elida Curazon
Zoals iedereen wel weet lopen er op marktplaats oplichters rond.
Check iemand zijn naam via google vooral de naam achter het rekeningnummer
geeft in zon geval hits.
Zelf ben ik ook opgelicht, ik kocht een spel voor mijn
broertje zijn verjaardag online, geld overgemaakt en jawel geen verzending.
Druk ik de naam in bij google kom ik op een opgelicht site, met 1 aangifte en
6 andere gedupeerde. Ik had het door doordat ik mijn moeder vroeg ook een bod te doen en ook zij was de gelukkige die het mocht kopen.
Pas dus goed op! Deze oplichter opereert onder 3 namen; Elida Curazon, Charlotte Maarsen en Charlotte B, 2 ip adressen, 2 emailadressen, 2 woonplaatsen Losser en nog 1 en dit rekeningnummer 8394763. Maandag ook ik aangifte.
Marktplaats is een leuk systeem, jammer dat sommige mensen het verpesten!
Check iemand zijn naam via google vooral de naam achter het rekeningnummer
geeft in zon geval hits.
Zelf ben ik ook opgelicht, ik kocht een spel voor mijn
broertje zijn verjaardag online, geld overgemaakt en jawel geen verzending.
Druk ik de naam in bij google kom ik op een opgelicht site, met 1 aangifte en
6 andere gedupeerde. Ik had het door doordat ik mijn moeder vroeg ook een bod te doen en ook zij was de gelukkige die het mocht kopen.
Pas dus goed op! Deze oplichter opereert onder 3 namen; Elida Curazon, Charlotte Maarsen en Charlotte B, 2 ip adressen, 2 emailadressen, 2 woonplaatsen Losser en nog 1 en dit rekeningnummer 8394763. Maandag ook ik aangifte.
Marktplaats is een leuk systeem, jammer dat sommige mensen het verpesten!
Re: marktplaats oplichting Charlotte B, Bouibcha, Elida Curazon
Je hebt gelijk, maar ook op andere verkoopsite`s, moet je alert zijn, dat je niet bedrogen uit komt.
Voor ik iets koop via internet, ga ik eerst altijd googelen, of ik iets over dit of dat kan vinden.
Je hebt helaas te laat gegoogeld.
Jou rest alleen nog de aangifte bij de politie, maar ook daar geef ik jou weinig hoop!
suc6
Voor ik iets koop via internet, ga ik eerst altijd googelen, of ik iets over dit of dat kan vinden.
Je hebt helaas te laat gegoogeld.
Jou rest alleen nog de aangifte bij de politie, maar ook daar geef ik jou weinig hoop!
suc6
Ik weet ook wel dat het voor mij niet meer
helpt, maar ik kan er wel alles aan doen dat dit
een ander niet overkomt. Ik gun deze mensen het gewoon niet.
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 1935290/75
helpt, maar ik kan er wel alles aan doen dat dit
een ander niet overkomt. Ik gun deze mensen het gewoon niet.
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 1935290/75
-
pieterdevries1203
hallo,
ook ik ben te pakken genomen door deze persoon, ik had een wii fit plus balanceboad bij diegene besteld, maar na het betalen van 64,50 heb ik helemaal niets meer van deze persoon ontvangen. heb hem/haar een laatste veroek gedaan tot uitlevering van de producten of het geld terug te storten zo niet ga ik ook aangifte doen.
Groeten,
Pieter
ook ik ben te pakken genomen door deze persoon, ik had een wii fit plus balanceboad bij diegene besteld, maar na het betalen van 64,50 heb ik helemaal niets meer van deze persoon ontvangen. heb hem/haar een laatste veroek gedaan tot uitlevering van de producten of het geld terug te storten zo niet ga ik ook aangifte doen.
Groeten,
Pieter
Ook ik ben ben in zee gegaan met Charlotte B, Charlotte Maasen die overbetaling vraagt op rekeningnummer van A. Bouidcha. Ik heb 2 spelletjes gekocht voor mijn zoontje (althans, hij heeft er zelf voor gespaard) van Nintendo (Pokemon Heart Gold en Soul Silver) voor een bedrag van 52,50 (50 euro voor de twee spelletjes en 2,50 voor de verzendkosten).
Ik ga volgende week aangifte doen en via www.opgelichtopinternet.nl melding gedaan en daar heel veel tips uitgehaald. Samen sta je sterker voor een evt. volgende persoon die net als wij benadeeld gaat worden. Ook kan de bank een blokkering doen op het rekeningnummer van de verkoper, maar dan moeten er wel meldingen aan de bank gedaan worden door benadeelden, dus meldt het! Ik hoop dat ik de laatste was die erin is getrapt, maar ik ben er bang voor... Waarom gaat iemand niet gewoon werken voor zijn geld, dat doen wij toch ook?
Ik ga volgende week aangifte doen en via www.opgelichtopinternet.nl melding gedaan en daar heel veel tips uitgehaald. Samen sta je sterker voor een evt. volgende persoon die net als wij benadeeld gaat worden. Ook kan de bank een blokkering doen op het rekeningnummer van de verkoper, maar dan moeten er wel meldingen aan de bank gedaan worden door benadeelden, dus meldt het! Ik hoop dat ik de laatste was die erin is getrapt, maar ik ben er bang voor... Waarom gaat iemand niet gewoon werken voor zijn geld, dat doen wij toch ook?