LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maxx-xs bioscoop

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
pure

maxx-xs bioscoop

Ongelezen bericht door pure »

laatst stond er in een popup een gratis proefabonnement van maxx-xs, dus ik ff aangeklikt en geprobeert een filmpje te kijken. aangezien dit niet wou heb ik er nooit mee opgekeken. nu werd mij ineens door deze firma 5.69 afgeschreven. ik heb het laten storneren en kreeg al snel een mailtje. het blijkt dat je na 30 adgen een abonnement krijgt zonder dat ze dat vermelden in hun aanbieding. ik vind dit nogal geniepig. iemand ervaring met deze manier van zaken doen?

dit schreven ze me:

Wij hebben van u geen opzegging gekregen.

Het gratis proefabonnement gaat dan automatisch over in een gewoon abonnement.

Het abonnement is voor 52 weken, met een opzegtermijn van 28 dagen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Maxx-XS

Chris

Re: maxx-xs bioscoop

Ongelezen bericht door Chris »

Heb je je aangemeld bij dit bedrijf, moest je een formulier invullen via internet?

Zoniet, dan heb een zogenoemde spyware of adware , of een programma geinstallerd waardoor je je wachtwoorden en rekening nummers niet meer hoeft in te vullen die dan automatich worden ingevuld op internet (denk daarbij maar eens aan GATOR, Bonzy Buddy, of soort gelijke progjes).

Heb je dat niet geinstalleerd, dan zou ik me toch eens afvragen hoe zij aan je rekening nummer komen.

Gesloten