LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meetic.fr/Lexa schrijft al 3 jaar geld van mijn rekening

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ann_67

Meetic.fr/Lexa schrijft al 3 jaar geld van mijn rekening

Ongelezen bericht door Ann_67 »

Ik kom er net achter dat Meetic.fr/Lexa al 3 jaar, maandelijks geld van mijn paypal rekening schrijft, terwijl ik al jaren weg ben daar - meer dan 400,-.inmiddels.....ik weet het raar dat ik het niet eerder opgemerkt heb, maar wat moet ik doen??? Geen idee hoe en met welke email ik destijds ingeschreven was - ik heb wel net de betaling geannuleerd bij Paypal en een mail naar hen gestuurd. Wie kan mij helpen, of duidleijkheid verschaffen, welke stappen ik het beste kan zetten nu? Ik wil hier vanaf...
Laatst gewijzigd door Radar op 08 aug 2017 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

Dieke83

Re: Meetic.fr/Lexa schrijft al 3 jaar geld van mijn rekening

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Heeft u ook een opzegging gedaan destijds? en zoja heeft u daar nog de mail of brief van en indien van toepassing de bevestiging?
om in te loggen kan je contact met ze opnemen https://www.lexa.nl/misc/proof.php
Als je echt niet weet waar het over gaat kan je een specificatie bij ze aanvragen.
dit gebeurt ook vaker viewtopic.php?t=84478t=84478

Verder zou je kunnen proberen als Lexa niet meewerkt betwisting bij Paypal aangaan ik weet niet of ze al het geld kunnen terug vorderen maar je weet maar nooit succes

Boesta

Ongelezen bericht door Boesta »

U kunt alleen aanspraak maken om schadeloosgesteld te worden (c.q. om al uw geld terug krijgen) als u 3 jaar geleden heeft opgezegd volgens de toen geldende voorwaarden. Als u dat niet heeft gedaan (of daar geen bewijs (meer) van heeft) kunt u alleen het contract z.s.m. opzeggen zodat u niet nog langer betaald.

Boesta

Ongelezen bericht door Boesta »

Even nog een aanvulling:

Als u al;tijd via Paypal heeft betaald moet u altijd bij Paypal opzeggen. Of u dat toen ook gedaan heeft kunt u zien in uw Paypal account. Maar ik denk dat als u met Paypal betaald heeft al die jaren, u niet heeft opgezegd bij Paypal. Want als u dat doet ziet u dat terug in uw account en word het abonnement ook direct (na de geldende periode) automatisch door Paypal stopgezet. Het is eigenlijk onmogelijk dat als u via Paypal heeft opgezegd dat Lexa nog geld van uw rekening kan/kon innen.

Gesloten