LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijndomein.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ted hoogenboom

mijndomein.nl

Ongelezen bericht door ted hoogenboom »

Nu mensen ik heb een andere host maar nu wil meindomein.nl mijn domein niet vrij geven om dat er volgen hun rekeningen open staan
maar de rekening stonden eerst als betaald mijn web site werd ofline gezet toen was er ineens teveel data verkeer tewijl ik een veelgebruikers upergrade had aangevraagd deze stond toen ook als voldaan maar wat blijkt ik zit dan wel 3 weken zonder website host er 5 bij hun nu hebben ze ineens de betaalingen herzien en staan er 3 open die upergrade van 199 waar ik geen seconde gebruik van kon maaken maar dan wel moet betaalen anders stuuren ze een incaso bedrijf op je af en ik heb nog 2 openstaande rekeningen van 29 euro nou ben ik niet te beroerd om te betaallen maar is het dan far dat ze mij die upergrade in me maag duwen terwijl ik er geen seconde gebruik van heb of kon maaken tevens eerst staat alles als betaald en dan ineens staan er weer rekeningen open ook wat betreft de verhuizing van mijn domeinen ze willen nu eerst geld dan pas mag ik mijn domeinen stopen of verhuizen dit riek naar ...... :evil:
is er iemand die mij verder kan helpen want ik ben nu 3 weken verder maar nog ofline en geen website er is niet te redeneeren met mijndomein.nl steeds standaard antwoorden en geen oplossing wie helpt mij

opa

Re: mijndomein.nl

Ongelezen bericht door opa »

Als ik het goed begrijp is Mijndomein.nl eigendom van groepje studenten.....
Als je op internet leest, loopt het niet altijd op rolletjes bij mijndomein.nl

ADVIES:
Informeer welk factuurnummer(s) van de nog onbetaalde factuur open staan.
Controleer deze factuurnummers aan de hand van uw administratie,
en 'overlegging' van uw betaalbewijzen waaruit blijkt dat u heeft voldaan.

Laat eens horen hoe dit afloopt.

Gesloten