| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleidende advertenties
-
stefanhouterman
Re: Misleidende advertenties
@mark
Was dit topic de opening?
Hoe zit het met de uitkomst, want je wachte toch op een reactie.
Ja, is inderdaad de opening. Heb momenteel twee schriftelijke (email) reacties gehad. Ze stellen dat er iemand misbruik heeft gemaakt van hun prelander webpagina en dat ze graag mijn hulp zouden willen hebben om de verantwoordelijke te vinden. Ik kan hun helpen door de URL's naar hun te verzenden zodat zij kunnen kijken of er sales zijn gemaakt via deze URL verwijzingen. Ik heb hier zelf natuurlijk ook weer op gereageerd.stefanhouterman schreef:@mark
Het probleem is dat ze zichzelf steeds tegenspreken. Ze zeggen dat hun prelander webpagina zonder toestemming is gebruikt al zijn zij de uiteindelijke partij die het geld verdienen. Ik vind het namelijk vrij bizar als derden URL's aanmaken waaraan zij zelf uiteindelijk niets verdienen. Tevens hebben ze dus aangegeven dat ze per URL sales die gemaakt zijn kunnen zien. Aangezien zij zelf dit soort advertenties verbieden zouden zij zelf al in hun systeem kunnen kijken naar betreffende datum of er sales zijn gemaakt via een niet goedgekeurde URL... Ze sturen natuurlijk allerlei antwoorden waarop het lijkt dat ze zelf niets kunnen, maar met de antwoorden die zij geven zijn ze erg tegenstrijdig met hun standpunt...
Verder nog geen reactie gehad op de laatste mail. Dus nog even afwachten.
Prachtig ! Je gaat er zeer serieus op inMark1992 schreef:
Ja, is inderdaad de opening. Heb momenteel twee schriftelijke (email) reacties gehad. Ze stellen dat er iemand misbruik heeft gemaakt van hun prelander webpagina en dat ze graag mijn hulp zouden willen hebben om de verantwoordelijke te vinden. Ik kan hun helpen door de URL's naar hun te verzenden zodat zij kunnen kijken of er sales zijn gemaakt via deze URL verwijzingen. Ik heb hier zelf natuurlijk ook weer op gereageerd.
Het probleem is dat ze zichzelf steeds tegenspreken. Ze zeggen dat hun prelander webpagina zonder toestemming is gebruikt al zijn zij de uiteindelijke partij die het geld verdienen. Ik vind het namelijk vrij bizar als derden URL's aanmaken waaraan zij zelf uiteindelijk niets verdienen. Tevens hebben ze dus aangegeven dat ze per URL sales die gemaakt zijn kunnen zien. Aangezien zij zelf dit soort advertenties verbieden zouden zij zelf al in hun systeem kunnen kijken naar betreffende datum of er sales zijn gemaakt via een niet goedgekeurde URL... Ze sturen natuurlijk allerlei antwoorden waarop het lijkt dat ze zelf niets kunnen, maar met de antwoorden die zij geven zijn ze erg tegenstrijdig met hun standpunt...
Verder nog geen reactie gehad op de laatste mail. Dus nog even afwachten.
Ze zijn nu wat zand in je ogen aan het strooien in jou richting, volgende stap zal wel zijn dat ze niet meer reageren.... Maar dan MOET je toeslaan (maar dat gaat je niet lukken)
Welnee, geen probleem. Ze spelen een spelletje met je. Niet opgeven hoorHet probleem is dat ze zichzelf steeds tegenspreken
-
stefanhouterman
Je zou denken, dat mensen dit weten.
Inderdaad, geen rommel op mijn PC!
Nou, inderdaad!!stefanhouterman schreef:Je zou denken, dat mensen dit weten.
Inderdaad, geen rommel op mijn PC!
Ik heb een adblocker, tevens was het een gesponsord bericht op Facebook...
Ik kwam laatst ook op een site, grote schreeuwende letters GRATIS IPHONE 6 binnen een minuut reageren.
Ik liet deze minuut verlopen, ververste de pagina en was wonder boven wonder weer de enige gelukkige winnaar
Waarom heb ik de 10e van de maand ( staatsloterij) nooit zo'n groot geluk.
Ik liet deze minuut verlopen, ververste de pagina en was wonder boven wonder weer de enige gelukkige winnaar
Waarom heb ik de 10e van de maand ( staatsloterij) nooit zo'n groot geluk.
-
stefanhouterman
Waar denk je, dat de sponsorgelden vandaan komen.Mark1992 schreef:Ik heb een adblocker, tevens was het een gesponsord bericht op Facebook...
Ook reclames op FB zijn niet zonder problemen.
Dan heb je t nog niet goed gedaan, ook op,Facebook kan je gewoon alle adventies blocken. Ik zie die zooi nooit meer.Mark1992 schreef:Ik heb een adblocker, tevens was het een gesponsord bericht op Facebook...
Ik heb geen adblocker op mijn mobiel, tevens kom ik nauwelijks gesponsorde advertenties tegen... En het gaat me er niet om of ik het zie of niet.Moneyman schreef:Dan heb je t nog niet goed gedaan, ook op,Facebook kan je gewoon alle adventies blocken. Ik zie die zooi nooit meer.Mark1992 schreef:Ik heb een adblocker, tevens was het een gesponsord bericht op Facebook...