LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende reclame van Tele2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Dame66

Misleidende reclame van Tele2

Ongelezen bericht door Dame66 »

Ls,

Teneerste ik ben geen leek als 't om computergebruik en/of internet gaat, maarrr...nu ik een aantal berichten van het forum heb gelezen omtrent internetproviders, is het mij niet ontgaan, dat 't daadwerkelijk een puinhoop is.

Ik zit zelf momenteel met een nogal kersvers probleempje, ik had namelijk al 2 jaar een prima internetverbinding van Tele2 Compleet 4Mb incl vaste telefoon.
Nu dat contract teneinde loopt, as September ontving ik onlangs een mailing van Tele2, dat zij mij als klant van Tele2 een geweldig aanbod konden doen :D Ja ja, ik voelde mij even heel erg speciaal, ik kon immers maar binnen 5 dagen reageren, die speciale aktie liep namelijk maar tot 23 April jl..wauwie.

Een geweldige aanbieding van mijn Tele2 Compleet, nu direct overstappen naar Tele2 Compleet 20 Mb voor het zelfde bedrag €29,95 p/mnd.

Aangezien ik met mijn Tele2Compleet nog nooit geen seconde technische problemen heb gehad, zag ik dit voordeel qua snelheid 20 Mb wel zitten, wie niet?

Nu bezit ik een nieuwe Notebook, met hogere prestaties dan de gemiddelde gebruiker, die ik ook met de 4Mb gebruikte.
Mijn modem staat op 30 Cm van de aansluiting af, en ik bevind mij meestal zo'n 90 cm van de modem af, met mijn Notebook.
Er staan gaan andere soorten apparaten in dat gedeelte van mijn woonkamer, die mogelijk straling afgeven.
Terwijl mijn Notebook aangeeft dat ik volledig bereik heb, is mijn internet prestatie niet om over naar huis te schrijven.
Mijn internet nieuwe 20Mb Internet verbinding is 10 keer slechter dan mijn vorige 4 Mb verbinding.