Als internetprovider heb ik al geruime tijd Multikabel en ontving zelden Spam; tegenwoordig echter ontvang ik meer dan 35 spamberichten per week…
Opvallend is echter dat dit ontvangen van spamberichten pas begon medio de zomer van 2006… en wel enige tijd voor ik van Multikabel het aanbod kreeg om enkele maanden gratis en daarna tegen betaling een spamfilter op mijn e-mailaccounts te krijgen.
Dit of een andere afdoende vorm van een spamfilter hadden wij als Multikabel-internetabonnees altijd al; maar dan wel gratis (…en dit ook nog eens naar tevredenheid).
Misschien is het goed om eens met elkaar na te gaan of hier een spelletje werd/wordt gespeeld met de abonnees om hen te bewegen zich nu te abonneren op een betaalt spamfilter.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Multikabel spamfilterabonnement
Re: Multikabel spamfilterabonnement
Er zijn ook gratis spamfilters, als je G mail gebruik krijg je ook vrijwel niets, dus U heeft Multikabel niet nodig!
Mijn balangrijkste reden waarom ik nooit een Quicknet adres gebruiken zou, is dat je bij veranderen provider ook je mail adres gelijk kwijt bent!
Dus niet zoals hotmail verplicht maandelijks inloggen en lastig ophalen en veel spam, maar G mail heeft dus spamvrij en overal te berijken dienst!
Ik hoef dus geen adres wijzigingen te sturen en raak zo minder vrienden kwijt.
Ik ben er zelf al vele kwijtgeraakt omdat de gratis adressen verdwenen, en zoek ze dan maar eens.
Uw nieuwe aan te maken G mail accont kunt u doorsturen naar quicknet, en neem een onmogelijke naam, dus iets wat niemand zomaar zou gebruiken!
In uw voorbleeld dus [email protected] of zo...dus cyfers en letters, en het hoeft niet eens naar uw naam te verwijzen.
zowel sturen als ontvangen per g mail en u is weer spamvrij.
Mijn balangrijkste reden waarom ik nooit een Quicknet adres gebruiken zou, is dat je bij veranderen provider ook je mail adres gelijk kwijt bent!
Dus niet zoals hotmail verplicht maandelijks inloggen en lastig ophalen en veel spam, maar G mail heeft dus spamvrij en overal te berijken dienst!
Ik hoef dus geen adres wijzigingen te sturen en raak zo minder vrienden kwijt.
Ik ben er zelf al vele kwijtgeraakt omdat de gratis adressen verdwenen, en zoek ze dan maar eens.
Uw nieuwe aan te maken G mail accont kunt u doorsturen naar quicknet, en neem een onmogelijke naam, dus iets wat niemand zomaar zou gebruiken!
In uw voorbleeld dus [email protected] of zo...dus cyfers en letters, en het hoeft niet eens naar uw naam te verwijzen.
zowel sturen als ontvangen per g mail en u is weer spamvrij.
Re: Multikabel spamfilterabonnement
Hier ook Multikabel, maar geen last van SPAM. Ik heb geen abo genomen voor die dienst en ook geen ongewenste prikkel gehad.