LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Muziek geblokkeerd na overstap.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sprokkel

Muziek geblokkeerd na overstap.

Ongelezen bericht door sprokkel »

Wie had ook musicstream van planet toen er over gestapt is naar een andere provider.
Ik krijg ondanks mijn nieuwe aanmelding bij Planet-musicstream
(moest van Planet om weer over mijn music te kunnen beschikken)
geen toegang tot mijn musicstream, en dus zijn al mijn gekochte albums geblokkeerd om op cd te kunnen zetten.
Wie heeft de tip om dit op te lossen, want ondanks beloften van Planet om dit in orde te maken blijft men nog steeds in gebreken.

Cornel40

Re: Muziek geblokkeerd na overstap.

Ongelezen bericht door Cornel40 »

Tip: Koop orginele CD's. :roll:

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

Zoals ik het begrijp, zat je dus al eerder bij planet musicstream?

Heb je dat ooit opgezegd wegens bep. dingen, en heb je dat nu weer geactiveerd, dus opnieuw aangevraagd, dus een nieuw leeg account geopend?

Dat zou dus (denk ik) in kunnen houden dat die hele account die je toen hebt aangemaakt bij je eerdere lidmaatschap = beeindigd en dus gewoon weg is.

Ik denk dat je dit dus allemaal opnieuw moet aanmaken.
denk dat zo'n bedrijf toch wel zo werkt, of heb je je oude account geactiveerd waar je al eerder opzat?

Maar misschien *** ik nou uit me nek, ik ken het niet, ik zit bij een geheel andere provider. Dit was gewoon het eerste waar ik aan dacht.

sprokkel

Ongelezen bericht door sprokkel »

Cornel40
Het zijn gewoon gekochte CD`s hoor alleen via musicstream aangeschaft.
Wubo
Ik had daar op advies van Planet alles opgezegt (musicstream is van Planet), en kreeg na mijn overstap naar Kpnplusbellen een code die ik moest activeren bij musicstream om weer bij mijn music gegevens te kunnen komen.
Ondank alle toezeggingen van Planet krijg ik dus geen activatie en emails hier over worden niet meer beantwoordt.

Gesloten