LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neppe seksdatingsites misbruiken namen bekende Nederlanders

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Sukkeltje14

Neppe seksdatingsites misbruiken namen bekende Nederlanders

Ongelezen bericht door Sukkeltje14 »

Eindelijk kom ik erachter wie mij al die jaren heeft opgelicht met internetdating.De personen achter Match 2 Connect Media Ltd zijn dezelfde als The Right Link BV.
Vandaag stond in een artikel op het internet dat er namen van bekende Nederlanders worden misbruikt voor de promotie van sexdatingsites. Het artikel is te lezen via deze link ;
http://pinkpearlsamsterdam.com/nl/magaz ... reen8group
Het gaat om websites van The Right Link BV.
Via het artikel kom je bij reviews weer op een andere site uit en hier lees je alles over die buitenlandse Ltd's. Uit het artikel va Pink Pearls Amsterdam maak ik op dat de websites gewoon hier in Nederland worden gemaakt door Wolzak van de Green8group uit Haarlem.
Wat een schande om zo je geld te verdienen. Volgens Hintjes zijn de teksten op dit soort sites wel degelijk misleiding. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

BL2

Re: Neppe seksdatingsites misbruiken namen bekende Nederlanders

Ongelezen bericht door BL2 »

Sukkeltje14 schreef:Eindelijk kom ik erachter wie mij al die jaren heeft opgelicht met internetdating.De personen achter Match 2 Connect Media Ltd zijn dezelfde als The Right Link BV.
Vandaag stond in een artikel op het internet dat er namen van bekende Nederlanders worden misbruikt voor de promotie van sexdatingsites. Het artikel is te lezen via deze link ;
http://pinkpearlsamsterdam.com/nl/magaz ... reen8group
Het gaat om websites van The Right Link BV.
Via het artikel kom je bij reviews weer op een andere site uit en hier lees je alles over die buitenlandse Ltd's. Uit het artikel va Pink Pearls Amsterdam maak ik op dat de websites gewoon hier in Nederland worden gemaakt door Wolzak van de Green8group uit Haarlem.
Wat een schande om zo je geld te verdienen. Volgens Hintjes zijn de teksten op dit soort sites wel degelijk misleiding. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Je bent een sukkeltje als je denkt dat Internetdating werkt. Alleen bij het lezen van al die vreemde bedrijfsnamen moeten de alarmbellen toch wel afgaan. Ga gezellig uit, pak een terrasje, ga met het openbaar vervoer,wordt lid van een verreniging en je moest eens weten wie je allemaal tegen komt :D

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Gezien de namen is de kans zeer groot dat dit buitenlandse website is die buiten onze wet valt.
En hoeveel heeft deze sukkel nu betaald voor deze onzin?

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Sukkeltje14 schreef: Wat een schande om zo je geld te verdienen.
je bent er toch zelf jarenlang ingestonken? Als mensen niet wijzer zijn, sja... Mensen als jij houden dit toch echt zelf in stand.

Sukkeltje14

Ongelezen bericht door Sukkeltje14 »

Ik wil ze de kost niet geven die er ook ingestonken zijn maar er niet voor uit durven komen. De Right Link is een Nlse brievenbus BV in Eindhoven en die hebben ze aangepakt zo las ik in het stuk. Ik hoop dat die Wolzak met zijn billen bloot gaat, wat een stelletje oplichters daar in Haarlem.

Gesloten