LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] netboots.nl, bestel hier niet!, oplichters!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
davidd22

netboots.nl, bestel hier niet!, oplichters!

Ongelezen bericht door davidd22 »

graag mijn ervaringen over netboots.nl, heb er een trui besteld voor 59,55. na een week krijg ik een mailtje of ik een andere trui wil uitkiezen omdat de betreffende trui 'úitverkocht' is.
Ik mailde die meneer gelijk terug met 2 andere keuzes waarop hij terugantwoord: Prima! :? . na weer een week wachten weer een mailtje waar de meneer van netboots.nl beweert geen geld heeft ontvangen van de betalingsverwerker sisow? en daarom mijn bestelling niet kan verwerken. Hij verwijst me nog door naar een mijnheer/mevrouw die daar zou werken( die na navraag niet bestaat).

pure oplichting is de site netboots.nl. heb tot op vandaag nog geen geld en geen trui ontvangen!
De site zelf zag er betrouwbaar uit en vandaar dit topicc!! bestel er aub niet mensen.
Het stoort mij eerlijk gezegd dat de site niet uit de lucht is gehaald en dat meneer nog gewoon kan doorgaan met het oplichten van mensen op deze manier! Ikzelf heb intussen al aangifte gedaan tegen netboots.nl. heel veel mensen zijn al opgelicht via deze site dus bestel hier aub nooit mensen!!!! hoe betrouwbaar t er ook uitziet.
als er nog meer mensen zijn die door netboots.nl zijn opgelicht je kan hier ook je verhaal kwijt!

groetjes david

crazyme

Re: netboots.nl, bestel hier niet!, oplichters!

Ongelezen bericht door crazyme »

davidd22 schreef:graag mijn ervaringen over netboots.nl, heb er een trui besteld voor 59,55. na een week krijg ik een mailtje of ik een andere trui wil uitkiezen omdat de betreffende trui 'úitverkocht' is.
Ik mailde die meneer gelijk terug met 2 andere keuzes waarop hij terugantwoord: Prima! :? . na weer een week wachten weer een mailtje waar de meneer van netboots.nl beweert geen geld heeft ontvangen van de betalingsverwerker sisow? en daarom mijn bestelling niet kan verwerken. Hij verwijst me nog door naar een mijnheer/mevrouw die daar zou werken( die na navraag niet bestaat).

pure oplichting is de site netboots.nl. heb tot op vandaag nog geen geld en geen trui ontvangen!
De site zelf zag er betrouwbaar uit en vandaar dit topicc!! bestel er aub niet mensen.
Het stoort mij eerlijk gezegd dat de site niet uit de lucht is gehaald en dat meneer nog gewoon kan doorgaan met het oplichten van mensen op deze manier! Ikzelf heb intussen al aangifte gedaan tegen netboots.nl. heel veel mensen zijn al opgelicht via deze site dus bestel hier aub nooit mensen!!!! hoe betrouwbaar t er ook uitziet.
als er nog meer mensen zijn die door netboots.nl zijn opgelicht je kan hier ook je verhaal kwijt!

groetjes david
Als het oplichting zou zijn, waarom gaat de webshop dan reageren ?

klaas1978

Ongelezen bericht door klaas1978 »

Iets zegt me dat de term 'oplichting' een beetje aan inflatie onderhevig is op dit forum...

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Je zou ze kunnen melden bij digikeur, via dit formulier? Dat is één van de "keurmerken" die ze voeren. Dit is dan een vrij nietszeggende, aangezien de enige drempel om dit te mogen voeren, zo te zien het voldoen aan de wettelijke bepalingen is. Maar goed, het is een begin. Idem voor dat Thuiswinkel keurmerk, daar kan ik ze niet vinden in de systemen, dus daar zou je ook even een melding kunnen doen over het ten onrechte gebruiken van hun keurmerk?

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

klaas1978 schreef:Iets zegt me dat de term 'oplichting' een beetje aan inflatie onderhevig is op dit forum...
En niet zo een klein beetje ook, al slaat dat niet gelijk op dit topic! De laatste tijd word het woord oplichting al gebruikt als de klager of zijn/haar zin niet direct krijgt. Jammer inderdaad, want zo stelt het woord straks niets meer voor en worden echte oplichtingszaken over het hoofd gezien. Tijdgeest?

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Gesloten