LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nooit meer TELE2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
HePoNij

Nooit meer TELE2

Ongelezen bericht door HePoNij »

Vandaag 08-04-2008 heb ik te horen gekregen van Tele2 dat morgen mijn telefoon en internet worden afgesloten. In februari heb ik Tele2 opdracht gegeven om alles te regelen om van KPN naar Tele2 over te stappen. Ik ben zo vroeg geweest om er zeker van te zijn dat alles en iedereen tijd had om alles over te zetten. Daar mijn abonnement bij KPN 14 april zou aflopen. Met een maand opzegtermijn was ik dus ruimschoots optijd. Ik heb gebruik gemaakt van de "Overstap service" van Tele2. Eind maart ben op de site van KPN geweest voor informatie, en wat schets mijn verbazing het abonnement van KPN is stil zwijgend verleng tot 2009, Tele2 had dus niets opgezegd. Na het een en ander aan de klantenservice van Tele2 duidelijk gemaakt te hebben kwamen ze tot de ontdenkking dat inderdaad de "Overstap service" onjuiste informatie heeft door gegeven naar de KPN, waarop Tele2 alles wel ging annuleren. Ondertussen bleef ik maar SMS berichten ontvangen dat alles toch opgelerd wordt op 09-04-2008 DUS NIKS GEANNULEERD. Ik heb de klantenservice van Tele2 gebeld (voor de zoveelste keer) die zeer onklantvriendelijk waren en waar het op neer komt is dat het mijn schuld was en is daar ik onjuiste informatie heb door gegeven aan KPN. Terwijl ik geen contact heb gehad met de KPN, ik had toch de opdracht gegeven aan de "Overstap Service" van Tele2. Ik weet niet hoe het allemaal afloopt maar ik voel me goed belazerd, want afspraken nakomen is toch wel heel moeilijk voor een bedrijf dat met communicatie werkt. :!:
Ik wens niemand deze problemen toe want als klant sta je met de rug tegen de muur.
Het enige wat overblijft is procederen.

Bob Schurkjens

Re: Nooit meer TELE2

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Morgen krijg je onderstaand bericht van WebServiceTele2 in dit draadje (of een iets andere versie met dezelfde strekking). Tele2 doet namelijk aan schadebeperking op dit forum om hun bar slechte imago wat op te poetsen. Ze kammen het hele forum af op klagers om hun "gezeur" zo veel mogelijk de kop in te drukken. In de tussentijd laten ze de boel lekker de boel bij Tele2 en maken ze elke dag weer nieuwe slachtoffers. Het bericht luidt:

"Beste HePoNij

ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.

Mvg,
Webservice Tele2."

Een geschil aanspannen tegen SGC is gratis als je in het gelijk wordt gesteld. Daar heb je gelukkig geen (dure) advocaat voor nodig. De procedure is makkelijk, overzichtelijk en kan online gevoerd worden. Vergeet niet om een redelijke schadevergoeding te vorderen voor de tijd en moeite die je nodeloos in deze kwestie hebt moeten steken. SGC honoreert schadevergoedingen.

www.sgc.nl > Electronische Communicatiediensten.

HePoNij

Het probleem is ook al bekend bij de OPTA daar ik hen om advies gevraagd heb omtrent dit probleem. En zij raden aan de Geschillemcommissie in te schakelen en een advocaat in te schakelen. Daar Tele2 willens en wetens toch doorgaan om weer een ontevreden klant te hebben.

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  HePoNij

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

HePoNij

Zoals u kunt lezen heb ik weinig vertrouwen in uw goede bedoelingen, maar als mij wilt berijken kunt mij gewoon thuis bellen. U weet tenslotte toch het telefoonnummer.

Gesloten