LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onduidelijk info KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
frank van de belt
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 apr 2004 16:32

onduidelijk info KPN

Ongelezen bericht door frank van de belt »

Ik heb internet bij Wanadoo. Nu las ik op de site van KPN, direct adsl met een gratis draadloos modem. ik bellen met de kpn, vertellen dat ik bij wanadoo zit, en dat ik graag wil overstappen, met gratis modem. Dat kon en de KPN zal de rest regelen. Dat hebben ze ook gedaan, maar ik kan dus natuurlijk mooi niet weg bij de wanadoo, kan kon volgens de KPN wel. Nu zit ik bij de KPN, zonder draadloos moden, en nog een abonnement bij de wanadoo. heb een aantal dagen later gebeld met de kpn om te annuleren, wat na 2 maanden en 10 keer telefoon nog niet is gelukt, WIE KAN ME HELPEN

Gast

Re: onduidelijk info KPN

Ongelezen bericht door Gast »

je kunt wel van Wanadoo af maar dan moet je de abo.kosten wel betalen tot aan het eind van je contract.

frank van de belt
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 apr 2004 16:32

Re: onduidelijk info KPN

Ongelezen bericht door frank van de belt »

dat snap ik, maar ik wil van de KPN af, en dat hebben ze ook beloofd!!!!!

Gast

Re: onduidelijk info KPN

Ongelezen bericht door Gast »

als je je contracten ook maar een klein beetje had gelezen had je dit alles geweten!!!!!

en je maar mij niet wijs dat je er meer dan 2 maanden over gedaan hebt voor je iemand van KPN te pakken had ...............

frank van de belt
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 apr 2004 16:32

Re: onduidelijk info KPN

Ongelezen bericht door frank van de belt »

tuurlijk heb ik de kpn aan de telefoon gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

een contract heb ik gekregen, nadat ik geannuleerd heb!!!!!!!!!!!!!
ze hebben dus onder andere voorwaarden mij een abonnement aangepraat!!!
en ik neem aan dat met telefonisch ook akkoord geeft voor annulering, dat het dan ook rond is, maar ze kunnen er niks meer van zien in de computer. Ik neem aan dat de gesprekken op tape staan????

weet iemand of dat ook zo is. telefonisch willen ze me niet helpen, moet de klacht maar afwachen............duurt te lang allemaal

Tosbaga

Re: onduidelijk info KPN

Ongelezen bericht door Tosbaga »

loop heel boos naar de primafoon en leg je situatie uit en eis dat ze een klachtenformulier invullen, binnen no time zit er een mannetje op jouw case en die lost het op, zij bellen jouw, niet jij hun, niet zeggen dat ik dat gezegd heb want het kost een hoop geld, dus beetje aandringen en boos doen en het is zo opgelost, trouwens krijg je als je overstapt geen nieuw modem, je wordt veronderstelt er al een te hebben, als je toch een nieuw modem wil moet je dus eerst je ene abo opheffen, wel vragen of ze hem actief kunnen laten en daarna een nieuw abo aanvragen, anders zit je weken zonder inet, mijn bro heeft dit ook gedaan maar zijn nwe abo aanvraag geannuleerd, en inet nu al weken zonder provider en zonder kosten, als ze weer wakker worden doen we wel een nwe aanvraag :twisted:

Gast

Re: onduidelijk info KPN

Ongelezen bericht door Gast »

ach je was ook een groot genoege jongen om dubbele contracten af te sluiten.... en nu moet ineens iedereen voor je rennen????

ook vreemd trouwens dat je je contract dan zo laat krijgt......
of post ook niet ontvangen?????

weet je klinkt mij ongeloofwaardig in de oren dit hele verhaal

frank van de belt
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 apr 2004 16:32

Re: onduidelijk info KPN

Ongelezen bericht door frank van de belt »

contract zeker ontvangen GAST. verhaal is cker geloofwaardig. dreig eens met de consumentenbond! helpt altijd. heb het eindelijk voor elkaar. toevallig ben ik vanmiddag gebeld, en ze geven eindelijk op(toe). ze hebben een fout gemaakt..............................

het gaat teruggedraaid worden.

dus geen onzin mijn verhaal

Gesloten