LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenst gelist staan bij een listingswebsite.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
olaf79

Re: Ongewenst gelist staan bij een listingswebsite.

Ongelezen bericht door olaf79 »

henkie.bé schreef:
olaf79 schreef: De oplossing is om de site waarom het gaat aan te schrijven. De site hoeft echter geen feedback te plaatsen. Als er bewijzen zijn dat het een leugen betreft kun je ze sommeren de review te verwijderen...Als ze dat niet doen rest een gang naar de rechter.
Ik heb contact opgenomen met de website maar ze doen er niets aan.

Het is vooral vervelend dat ze er niets mee doen, want om hier voor meteen weer naar de rechter te stappen vind ik ook zo`n overdreven (en geld verslindende) stap. Dank voor je antwoord.
Ja elk bedrijf kan zeggen dat iets een leugen is. Heeft u bewijzen daarvoor? Zo ja dan kan de directeur van uw bedrijf aangifte doen wegens laster...kans is echter klein dat de plisie dat oppakt.

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Mucha schreef:
BL2 schreef:Ik krijg een beetje de indruk dat je gewoon eigenaar bent, en op een consumentenforum bent terechtgekomen.
Werk al zeker 25 jaren met veel plezier, toewijding en inzet bij een bedrijfje, maar zie het absoluut niet als "mijn eigen" bedrijf, verre van dat zelfs,
Dat idee heb ik ook. Ik werk al 13 jaar bij hetzelfde bedrijf. Maar zolang ik geen aandelen bezit, zal ik het nooit als "mijn" bedrijf zien.
Beetje non issue. Je kunt iets mijn noemen zonder dat je juridisch eigenaar bent. Mijn stad. Mijn voetbalclub. Mijn land...ga zo maar door...

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

En daarvoor als werknemer naar de rechter wil gaan.
Liefde voor je werk of vak kan ver gaan, maar dit gaat wat erg ver, zo lijkt het.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mucha schreef: Het punt is dat iemand zich hier voordoet als werknemer. Maar eerder de eigenaar lijkt te zijn van "zijn" bedrijf. Alsof een gewone werknemer zich zo druk zou maken over een review op internet.
Het "punt" is alleen totaal irrelevant voor de beantwoording van de vraag waar dit topic wél om draait.

Gesloten