LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online sluit u naadloos aan.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Geldersman

Online sluit u naadloos aan.

Ongelezen bericht door Geldersman »

Na op 5 juli j.l. nog even de site van Online gecheckt te hebben besloot ik mij telefonisch bij deze provider aan te melden. Inmiddels heb ik van Telfort bericht ontvangen dat ik per 13 augustus a.s. zal worden afgesloten. Oorspronkelijk zou ik de 13e bij Online worden aangesloten. Dus niet. Dit wordt 16 augustus a.s. Commentaar van Online: Helaas niet. Excuses voor het ongemak. Inmiddels was ik n.a.v. deze kwestie er ook 'achtergekomen' dat de aansluitmonteur niet meer in het pakket zat. Maar ik had op 5 juli toch echt gezien dat deze mogelijkheid er was.
Nee hoor, mijnheer. Al sinds juni niet meer. Opzeggen kan niet meer want de tijd daarvoor is verstreken. Mijn vraag: is deze gang van zaken acceptabel?

stofzuigertje

Re: Online sluit u naadloos aan.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Het probleem is Uw bewijs, dus voortaan online afsluiten en gelijk alle voorwaarden uitprinten als bewijs, of opslaan op PC want nu is het lastig aan te tonen.

Dus voor U nu te laat.

tiptoo

Re: Online sluit u naadloos aan.

Ongelezen bericht door tiptoo »

of u moet nog een bevestigings mail hebben dan ken u er wat tegen doen!

Gesloten