LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ju

Ongelezen bericht door ju »

Beste Mensen,
Ik ben bijna 2 jaar bij online (offline) En ik kan nu eindelijk weg.
de eerste week hebben wij niks kunnen ontvangen van hun, dat was eindelijk gemaakt
was het allemaal erg slecht.
hele slechte tv ontvangst, als er een vrachtwagen door de straat reed kregen wij blokjes/ strepen tv.
zelfs als de magnetron aan gezet werd was het een drama
telefoon wat vaak uitviel.
internet super traag.
ik heb meerdere keren gebeld, dan krijg je een persoon aan de telefoon die amper Nederlands spreekt, dus ik begrijp die gene niet, en zij begrijpen mij niet.
op mijn vele bellen, kreeg ik te horen dat het ontvangstkastje buiten te ver van mijn huis zat. en daarom slechte ontvangst, op mijn: dat hebben jullie in het begin na gekeken en toen was alles goed.
ze konden er niks aan doen, dan sta je daar met je goede gedrag
wel elke maand geld afgeschreven worden, voor diensten die ze niet waar kunnen maken.
nu ga ik daar eindelijk weg, op mijn vraag of ik per 1 augustus weg kan, in plaats van 28 augustus, nee dat kon niet, ja het was wel mogelijk, maar dan moest ik gewoon nog betalen tot de 28ste.
ik vind echt dat ik schandalig behandeld ben in die 2 jaar, zelfs een x de telefoon erop gegooid door de telefoniste van online. wat een waardeloos bedrijf is dit,

hendrie1963

Re: online

Ongelezen bericht door hendrie1963 »

Waarom zou je betalen voor iets wat ze niet leveren. Ik zou meteen het maandbedrag terug laten storten. Dan moeten ze eerst maar de problemen oplossen want ik ging niet betalen voor iets wat ze niet leveren. Ik had hetzelfde probleem. Binnen een maand was mijn contract ontbonden. Ik heb alles via klachtenkompas.nl gedaan. Dat gaat via de site van de consumentenbond.

Gesloten