Ik heb ook post van Ladot, of active 24 zoals het nu heet gekregen. Grapjassen beweren dat ik sinds 25-10-2002 een domeinnaam heb. Heel knap als je pas sinds maart 2003 internet hebt. Maar goed, wel een rekening erbij van 180 EURO!!! Zijn ze gek geworden! Automatische incasso ook nog. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen en wie ze daar voor mee nemen, ik heb de bank gebeld en die kunnen het ook zo weer terug draaien. Dus als iemand anders het heeft, gewoon terug draaien die hap en laat ze lekker gaar koken.
Het bewust Domein is trouwens adman.nl
Ik ben electronica verkoper maar ik doe niks in de advertentie bussiness. Dus wat moet ik met dat domein doen. Ik heb verder ook geen KVK nummer of iets dus ze maken het erg spannend voor zichzelf daar. Ben benieuwd wat ze zonder mijn handtekening willen gaan doen. Ik ben er klaar voor.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterechte rekening ladot
Re: Onterechte rekening ladot
ladot is de grootste hostingprovider die qua adminstratie ed nog erger is dan essent en nuon bij elkaar.
ik heb er ook een site gehost (ben er nu gelukkig weg) kostte veel moeite uiteinedelijk.
maar in die tijd dat ik er nog zat kreeg ik ook een rekening aan die al betaald was, ik bel op o sorry dat hebben we dan verkeerd gezien.
2 weken later brief van hun advocaat in de bus of ik ipv van 60 euro even 195 euro wilde betalen want ze waren het beu dat ik al 4 mnd niks betaald zou hebben zonder reactie.
ik zeg ik heb schijt aan jullie span maar een zaak aan betaLEN DOE IK NIET ja maar ladot zegt dat u niet heeft betaald, ik een bewijs gefaxt niks meer gehoord.
3 weken later dreigbrief van hun advocaat, ik gebeld ik zeg hoe doen jullie je werk ik heb het bewijs gefaxt van betaling.
ja zegt ie dat weten we maar die 135 euro kosten voor ons moet u ook betalen, ik heb ff gedreigd met aangift van oplichting en hij was zo stil.
factuur kreeg ik in november 2003 en heb ik betaald in november 2003 de brief van ladot kwam in februari en in maart pas een advocaat.
ik zeg waarom moet ik jullie betalen voor ladot zijn administratie zeker, toen kreeg ik te horen je hoort er nog meer van. (niet dus).
ladot ook gebeld dat ik een klacht ging indienen bij de branchevereniging want dat ik van deze zaakjes niet gediend ben, 3 dgn later ineens een excuusbrief binnen van ladot en dat het allemaal elkaar gekruist had ja dikke *** ermee
ladot heeft voor mij ook afgedaan het is de slechtste hosting allertijden
ik heb er ook een site gehost (ben er nu gelukkig weg) kostte veel moeite uiteinedelijk.
maar in die tijd dat ik er nog zat kreeg ik ook een rekening aan die al betaald was, ik bel op o sorry dat hebben we dan verkeerd gezien.
2 weken later brief van hun advocaat in de bus of ik ipv van 60 euro even 195 euro wilde betalen want ze waren het beu dat ik al 4 mnd niks betaald zou hebben zonder reactie.
ik zeg ik heb schijt aan jullie span maar een zaak aan betaLEN DOE IK NIET ja maar ladot zegt dat u niet heeft betaald, ik een bewijs gefaxt niks meer gehoord.
3 weken later dreigbrief van hun advocaat, ik gebeld ik zeg hoe doen jullie je werk ik heb het bewijs gefaxt van betaling.
ja zegt ie dat weten we maar die 135 euro kosten voor ons moet u ook betalen, ik heb ff gedreigd met aangift van oplichting en hij was zo stil.
factuur kreeg ik in november 2003 en heb ik betaald in november 2003 de brief van ladot kwam in februari en in maart pas een advocaat.
ik zeg waarom moet ik jullie betalen voor ladot zijn administratie zeker, toen kreeg ik te horen je hoort er nog meer van. (niet dus).
ladot ook gebeld dat ik een klacht ging indienen bij de branchevereniging want dat ik van deze zaakjes niet gediend ben, 3 dgn later ineens een excuusbrief binnen van ladot en dat het allemaal elkaar gekruist had ja dikke *** ermee
ladot heeft voor mij ook afgedaan het is de slechtste hosting allertijden
Re: Onterechte rekening ladot
Ook ik loop al ettelijke jaren met ze te stoeien