LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onvrijwillige afsluiting met extreem slechte service.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ron.Goossens

Onvrijwillige afsluiting met extreem slechte service.

Ongelezen bericht door Ron.Goossens »

Bij deze wil ik iedereen erop wijzen dat als je bij Planet je internet aansluiting hebt lopen en als compleet niet computer deskundige je zomaar wordt afgesloten je vervolgens een mailje moet sturen naar [email protected] je een formulier terug krijgt dat alleen voor computerdeskundige leesbaar is. Dus wees gewaarschuwd alvorens je jezelf bij Planet aansluit. Bel je vervolgens de helpdesk aan €0.10 per min. waarbij de minimale wachtijd 7 min is krijg je vervolgens een persoon als Tony v. Schaik aan de telefoon die dan even zegt, ga maar naar een internetcafe, Nou bedankt Planet, heb ik jullie dus niet nodig kan ik beter altijd naar een internetcafe gaan. Van vrienden vernomen dat ik me beter bij acces4all kan aanmelden omdat aldaard e service dus beduidend beter is, Let dus op een gewaarschuwd mens telt voor twee. Planet ik zal jullie voor de geschillen commissie slepen en dan kan ik tenminste mijn contract per direct beeindigen en voor een betere service provider gaan.

Gast

Re: Onvrijwillige afsluiting met extreem slechte service.

Ongelezen bericht door Gast »

Niet om iets goed te praten of zo hoor, maar 10 cent per minuut is een koopje in vergelijking met de 70 cent die veel andere providers durven te vragen en waar je voor je er erg in hebt een half uur in de wacht staat.
Dat kost je dan gewoon al 21 euro om te wachten!!!
Dat is pas echt schandalig.

rosenthal
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 feb 2004 18:09

Re: Onvrijwillige afsluiting met extreem slechte service.

Ongelezen bericht door rosenthal »

Ja, ik betaal dan wel 0,70 cent per minuut als ik eens een keer mijn provider bel, maar heb dan wel gelijk degene die ik moet hebben.
Dat was bij mijn vorige provider wel iets anders ondanks dat deze stukken goedkoper per minuut was en door het lange wachten tenslotte toch meer moest betalen.

Ing

Re: Onvrijwillige afsluiting met extreem slechte service.

Ongelezen bericht door Ing »

Ook wij hebben grote problemen met Planet. Onze mail werkt niet naar behoren. De ene mail krijgen we wel, andere niet. Anderen krijgen onze mail ook vaak niet. Hierdoor heb ik ook een factuur gemist (werd alleen door Planet via de mail verstuurd, die ik weer eens niet ontvangen heb), dus niet betaald, dus werd mijn abonnement geblokkeerd. Ik werk thuis, heb daarvoor een internetverbinding nodig (gewoon voor een baas), dus ik kon die dag niet werken! Ik vind het schandalig! Ze kunnen het probleem niet oplossen en ik maar bellen naar die dure Servicelijn. Kan het wel een goedkopere zijn, maar ik wil ze helemaal niet hoeven bellen! Alles moet gewoon goed zijn! Ik weet echt niet wat ik er aan moet doen. Opzeggen denk ik maar.....

Gast

Re: Onvrijwillige afsluiting met extreem slechte service.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou maar via een aangetekende brief met bericht van ontvangst opzeggen.
Ik heb goede ervaringen met Zonnet, ADSL-budget voor 14,05 per maand voor het eerste jaar en daarna 19,95 per maand.

Ook met Wanadoo heb ik goede ervaringen. Goede helpdesk en makkelijk bereikbaar. Alleen is ADSL bij Wanadoo duurder

Gesloten