Hoihoi,
wij hebben in 2008 een gratis website aangemaakt ter ere van ons huwelijk. daar hebben vrienden en familie erg van genoten. Na de trouwerij zou de site automatisch stop worden gezet, en hadden we de optie een cd te bestellen. Dat wilden we niet. Nu zijn we drie jaar verder en is onze trouwsite nog steeds online. We krijgen steeds vaker verzoeken van mensen hem offline te zetten omdat ze niet willen dat de oude foto's daar met naam en toenaam en familiebanden genoemd staan. Wij kunnen de site echter niet verwijderen. Dan kan alleen na inloggen, en inloggen kan alleen met het e-mailadres wat wij destijds gebruikten en al jaren niet meer actief is.
de makers reageren al twee jaar op geen enkele mail en zelfs een aangetekende brief heeft geen enkele reactie tot gevolg. Is dit bekend? Hebben meerdere mensen deze ervaring? weet iemand wat we kunnen doen of hoe ik de werkelijke makers kan vinden?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onzebruiloftsite.nl reageert niet
-
PGESchleiffert
Re: onzebruiloftsite.nl reageert niet
Heb zojuist de site gezien en ik kan me voorstellen dat jullie na zoveel jaar deze bruidsreportage eraf willen hebben. Niet persé alleen voor jullie maar er kunnen b.v. nu nog mensen te zien zijn waar je of niet meer mee omgaat, of overleden zijn of iets dergelijks. Ik vraag me af of dit wettelijk gezien wel mag. Geen reacties op email en brieven is niet erg professioneel. Jullie kunnen eens contact opnemen met http://www.juridischloket.nl en hen vragen of dit zo maar kan en/of ze kunnen adviseren wat je het best hiermee kunt doen. Veel succes.