LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op zegging Smartpack Wannadoo!!!!!!!!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
E.meskes

Op zegging Smartpack Wannadoo!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door E.meskes »

Een goeden dag allemaal.
Wij hebben (hadden?????)een Smartpackabbenoment bij Wannedoo dit is in gegaan in december 2002 . En voor dat wij over zouden stappen naar een ander hebben wij natuurlijk eerst even de voor waarde van Wanadoo nog eens een keer goed door gelezen.
Hier staat duidelijk in dat het op zeg termijn na 1jaar lidmaatschap 1 kalendermaand is .Dus wij met Wanadoo gebelt en gezecht dat wij graag ons Smartpack opwouden zeggen.Dit alles vond plaats in feb 2004 en we voor gesteld te betalen tot en met maart 2004. Dit was volgens Wanadoo niet mogelijk omdat er een verandering was aan gebracht in het abonnoment Hier over hebben zij een e,mail gestuurd op 29,30 31,Juni 2003 en hadden wij hier maar op moeten reageren helaas was dit voor ons niet mogelijk Onze zo oude maar toch wel zeer geliefde computer liet ons in de steek .wij zijn heerlijk op vakantie gegaan en hebben er nooit aan gedacht dit door te moeten geven aan Wanadoo ,zo dat zij ons meschien hadden kunnen s.m.s en (dit is natuurlijk belachelijk maar het had meschien een hoop problemen kunnen voor komen) Maar nu de belanrijkste vraag is een E.MAIL ook daad werkelijk rechtsgeldig en zitten wij nu nog steeds aan die Wanadoo vast we praten over een bedrag van 9,95 euro per maand maar toch zou ik liever dit geld op rekening van mijn dochter storten.

met vriendelijke groet E meskes

Gast

Re: Op zegging Smartpack Wannadoo!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Per onmiddelijk opzeggen, niet betalen en laat het maar tot een verdaging komen.
Zijn ze nou helemaal gek.

dontwanadoo

Re: Op zegging Smartpack Wannadoo!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door dontwanadoo »

Heel erg lullig maar ik weet precies wat je bedoeld. Bij mij was het hetzelfde bij mijn ADSL Basic abo. We zijn er nu al vanaf begin Januari mee bezig en je moet wat geld hebben om de telefoon rek. te betalen en een lange adem hebben.

Lees maar op dit forum "verhuizing en downgrade wanadoo".

Veel succes,

J.R. :twisted:

Gesloten