We hebben jarenlang Voipbuster gebruikt. Voor 10 euro krijg je 120 'freedays', waarmee door heel Europa gratis gebeld kon worden. Sinds half februari rekent Voipbuster opeens vol tarief terwijl er 140 freedays staan.
Een Customer care link is zeer moeilijk te vinden.
Er wordt verwezen naar een nietszeggende mededeling over tarieven.
Driedubbel slecht, opgepast dus!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opeens vol tarief bij Voipbuster
Re: Opeens vol tarief bij Voipbuster
dit lees ik op hun site:
bij de contactmogelijkheden lees ik het volgende:
wellicht dat u niet voldeed aan de regels die ze stellen bij de fair use policy?VoipBuster Freedays
Buying credit entitles you to 120 Freedays (unless stated otherwise). This means you can call all countries marked as "Free" in our rates list for a period of 120 days at no costs. When the 120 days are over, the normal rate will be charged for these destinations. You can get more Freedays by topping up your account with credit.
Fair Use and Restrictions
Registered users get max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply. During your Freedays you can call all destinations listed as "Free" for free. When you have run out of Freedays, the normal rates apply. You can get new Freedays by buying credit.
bij de contactmogelijkheden lees ik het volgende:
heeft u dat al gedaan?Customer service.
If you need to contact us, please use this customer service. Just enter a search word above to go to a topic directly or choose the correct topic from the list below. When the explanation is not sufficient, click the contact button below the explanation to submit your customer service ticket and we will answer your ticket as soon as possible.
Re: Opeens vol tarief bij Voipbuster
Ja geprobeerd. Hun customer service stelt niets voor. Je moet de hele site doorspitten om een contact button te vinden. Ik krijg tot twee keer toe een link naar een niet verklarend standaard antwoord. We gebruiken voipbuster 10 jaar. In ons belpatroon is geen verandering gekomen. We bellen eerder minder nadat de kinderen uit huis zijn gegaan. Ze geven geen verklaring voor het verdwenen geld.