LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichterij KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
snailx

Oplichterij KPN

Ongelezen bericht door snailx »

Van kpn kreeg ik een aanbod van een goedkoper internet abonnement.
Ik heb gezegd heel nadrukkelijk ik wil geen nieuw abonnement omdat over drie maanden ik ben van plan mijn internet op te zeggen.

3 maanden later probeer ik mijn abonnement op te zeggen en was verteld dol graag dat niet mogelijk was omdat en wijziging was gemaakt.

Ik heb een klacht ingedient omdat ik heb heel duidelijk nee gezegd. Ik zei luisteren naar de bandopnamen. Geeft mij bewijs dat ik heb voor een wijziging gevraagd.

Kpn zei dat geen bewijs is nodig voor een wijziging alleen voor een nieuw abonnement en nu zit ik vast voor een jaar aan en internet abonnement dat ik niet wil. Belachlijk.

Ze zei dat ze me en brief had gestuurd over de wijziging. Ik heb geen brief gehad.

Ik ben van plan om gewoon mijn hele kpn te sluiten en niks meer met dit rot bedrijf te maken hebben. Dat ze ongevraagd uw abonnement kan wijziging ook als je heel duidelijk heb hen verteld dat je dat niet wil is puur oplichterij.

Ik ben zo boos.

Heeft andere mensen dergelijk ervaringen met KPN???

james Mc Lester

tiptoo

Re: Oplichterij KPN

Ongelezen bericht door tiptoo »

je ken eisen dat ze het telefoon gesprek na luisteren en ja dat hebben ze hoor dus zou dat maar doen nee is nog altijd nee, succes.

wiggerina

Ongelezen bericht door wiggerina »

Ook ik ben belazerd door KPN. Heb in mei een abonnement afgesloten ipv 50 euro per maand voor 1 jaar lang 29.95euro per maand. Ze houden nog steeds 50 euro af per maand en heb al heel vaak gebeld en ook een dossienr. heb ik gekregen, maar ze zeggen steeds we hebben het erg druk, en het klopt dat u teveel betaald maar ze doen er nog steeds niks aan. Heb ook al een dag vrijgenomen omdat ze zouden bellen in juli tussen 8 en 10 s.morgens en je snapt het al,er is niet teruggebeld. De volgende dag heb ik zelf gebeld en er werd gezegd , ja sorry hoor we hebben het ook zo druk. Ja ja, zo lust ik ze ook wel. Gisteren werd er ook weer gewoon 53 euro afgehouden, de gesprekskostern erbij voor het bellen naar hun. Wat een stelletje oplichters zijn het. Zodra het jaar om is voor mij geen KPN meer. Heb nu al ca 150 euro tegoed wat ze teveel hebben gepikt.Buiten m.n vrije dag die ik heb moeten nemen. Schijnt heel erg moeilijk te zijn om orde op zaken te stellen daar. Ben verschrikkelijk woest. Moet ook iedere maand rond zien te komen en heb hun ook geen toestemming gegeven voor 50 maar voor 29 euro om te innen. :evil:

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

wiggerina schreef:heb hun ook geen toestemming gegeven voor 50 maar voor 29 euro om te innen. :evil:

het te veel ingehouden geld storneren moet je zien hoe gauw ze contact met je opnemen , zou ze mailen en duidelijk maken dat ze zich aan hun afspraken hebben te houden omdat het anders niet nakomen van beloftes en afspraken is , en dat houdt dan in ontbinding van het contract wegens misleiding heb je niet iemand die in de rechten zit en anders effe naar het bureau voor rechthulp succes!

wiggerina

Ongelezen bericht door wiggerina »

Ja ik heb ook gezegd, als ik voor een vrijdagmiddag niks hoor dan ga ik er werk van maken, klaag ik ze aan voor diefstal, want dat is het ook, iets waar je geen toestemming voor gegeven hebt is pure diefstal. Heb al met een rechtswinkel gebeld. En dan zijn alle kosten voor hun. Bedankt voor je reaktie

Gesloten