LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oplichters UPC

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lovejive

oplichters UPC

Ongelezen bericht door lovejive »

Ik zit nu al wat jaartjes bij upc sinds 29-08-2002 ik heb meer dan 2 maand geleden via schriftelijk e mail aangetekende brief internet en telefoon proberen op te zeggen.
Nu heb ik te horen gekregen dat ik 2 keer in het jaar UPC kan opzeggen en dat is op 11 november 2007 en 12 december,2007 : :x dit is toch idioot.
En in mijn e mail van hun staat dat ik het pas op 11-01-2008 kan opzeggen??
Ze reageren niet op mijn berichten en de aangetekende brief die ik heb verstuurd hebben ze niet ontvangen zeggen ze.
Ik ben nu helemaal over de rooie want ik betaal niks aan UPC.
Ik kreeg paar maand geleden nieuwe modem van UPC en sinds dien heb ik geen internet meer en sinds juni heb ik telefoon aangevraagd en ik heb nog nooit kunnen bellen maar moet wel betalen.
Ze zeggen dus nu tegen mij dat ik nu nog 1 jaar door moet betalen want vanwege elk jaar wordt het contract verlengt.
Ik weet niet of ik sterk sta want UPC doet alles om klanten binnen te halen maar als je er van af wilt dan lukt het dus niet.
Ik heb trouwens nooit mijn overeenkomst chello getekent, dus hoop dat ik sterk sta hiermee en mijn mailtjes die ik heb verstuurd naar UPC op 11 december dat ik geen internet en telefonie van UPC meer wilt hebben.
IK RAAD IEDEREEN AAN OM GEEN UPC TE NEMEN IS EEN GROOT ******** BEDRIJF :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
Laatst gewijzigd door lovejive op 01 feb 2007 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Dilbert29

Re: oplichters UPC

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

En simpelweg de algemene voorwaarden (waar dit soort dingen ongetwijfeld instaan) doorlezen heb je zeker ook al gedaan?

pvd

Re: oplichters UPC

Ongelezen bericht door pvd »

Soms zijn enkele voorwaarden in strijd met de nederlandse wet. In dat geval gelden deze voorwaarden niet, want de nederlandse wet gaat voor de algemene voorwaarden.

Helaas ben ik geen jurist, dus weet ik niet of de voorwaarden van UPC strijdig zijn met de nederlandse wet.

In elk geval succes

pvd

Gesloten