LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oplichting door pc-pro.nl
Oplichting door pc-pro.nl
Op dit moment is een website in de lucht pc-pro.nl waar een oplichter achter schuil gaat.
De domeinnaam staat geregistreerd op naam van het bedrijf Pro Health Fitness,
Zernikepark 12, 9747 AN GRONINGEN, Netherlands. Een zoektocht in de KvK historie toont dat dit bedrijf daarvoor Vindaris heette en sinds gisteren heet het P.C. Pro.
De eigenaar is de heer Romero Holt. Geboren op 1-2-1980 en wonende Gabriel Metsustraat 61, 9601 JJ Hoogezand. Googlen op deze naam levert zeer interesante resultaten, o.a. dat hij op marktplaats zijn huis tegelijk in de verhuur en in de verkoop deed.
De site van deze man ontvangt vele orders, maar er worden geen spullen verzonden, zoals door een medewerker van het bedrijf die het zelf niet vertrouwt beaamt kan worden.
Inmiddels is de ABN AMRO door mij ingeschakeld om te onderzoeken of de bankrekening geblokkeerd kan worden zodat dhr Romero niet met de noorderzon en de pegels kan vertrekken.
Jammer genoeg wil de politie geen actie ondernemen, tenzij ik aangifte kom doen. Echter, ik ben zelf, gelukkig, niet gedupeerd door deze meneer en kan dus moeilijk aangifte doen van oplichting.
Buiten dat ik meeleef met de gedupeerden, gebruikt deze meneer ten onrechte de handelsnaam PCPRO welke al sinds jaren een handelsnaam is van Grafi-Call Computers in Leiden.
Vreemd genoeg wil (en mag dat naar eigen zeggen ook niet) de Kamer van Koophandel in deze kwestie geen actie ondernemen, net als de politie.
Wanneer je kijkt op de forums van trosradar.nl en macos.nl en opgelicht.nl dan zie je daar de namen en winkels vele malen verschijnen van deze oplichter, zoals:
Vindaris groep
Thuiswerkgarant.nl
Pro-health.nl
Pro Helath Fitness
P.C. pro
Aangezien al velen hebben duidelijk gemaakt dat ze door heer Romero Holt zijn/worden opgelicht, raad ik iedereen aan om vooral geen zaken met hem via een van de bovengenoemde zaken te doen.
Maak dus GEEN geld over voor betaling vooraf!!
Met vriendelijke groet,
M.A.G. Marges
Grafi-Call Computers BV
Leiden
De domeinnaam staat geregistreerd op naam van het bedrijf Pro Health Fitness,
Zernikepark 12, 9747 AN GRONINGEN, Netherlands. Een zoektocht in de KvK historie toont dat dit bedrijf daarvoor Vindaris heette en sinds gisteren heet het P.C. Pro.
De eigenaar is de heer Romero Holt. Geboren op 1-2-1980 en wonende Gabriel Metsustraat 61, 9601 JJ Hoogezand. Googlen op deze naam levert zeer interesante resultaten, o.a. dat hij op marktplaats zijn huis tegelijk in de verhuur en in de verkoop deed.
De site van deze man ontvangt vele orders, maar er worden geen spullen verzonden, zoals door een medewerker van het bedrijf die het zelf niet vertrouwt beaamt kan worden.
Inmiddels is de ABN AMRO door mij ingeschakeld om te onderzoeken of de bankrekening geblokkeerd kan worden zodat dhr Romero niet met de noorderzon en de pegels kan vertrekken.
Jammer genoeg wil de politie geen actie ondernemen, tenzij ik aangifte kom doen. Echter, ik ben zelf, gelukkig, niet gedupeerd door deze meneer en kan dus moeilijk aangifte doen van oplichting.
Buiten dat ik meeleef met de gedupeerden, gebruikt deze meneer ten onrechte de handelsnaam PCPRO welke al sinds jaren een handelsnaam is van Grafi-Call Computers in Leiden.
Vreemd genoeg wil (en mag dat naar eigen zeggen ook niet) de Kamer van Koophandel in deze kwestie geen actie ondernemen, net als de politie.
Wanneer je kijkt op de forums van trosradar.nl en macos.nl en opgelicht.nl dan zie je daar de namen en winkels vele malen verschijnen van deze oplichter, zoals:
Vindaris groep
Thuiswerkgarant.nl
Pro-health.nl
Pro Helath Fitness
P.C. pro
Aangezien al velen hebben duidelijk gemaakt dat ze door heer Romero Holt zijn/worden opgelicht, raad ik iedereen aan om vooral geen zaken met hem via een van de bovengenoemde zaken te doen.
Maak dus GEEN geld over voor betaling vooraf!!
Met vriendelijke groet,
M.A.G. Marges
Grafi-Call Computers BV
Leiden
Re: Oplichting door pc-pro.nl
Ik raar iedereen aan om aangifte te gaan doen en tevens te mailen met het bedrijf om te zeggen dat we binnenkort het geld met zijn alle komen halen!
correctie: het moet www.macosx.nl zijn en niet macos.nl een directe url naar het topic staat hieronder
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=45252
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=45252
en is binnenkort terug onder een andere naam
blijf dus altijd nadenken!
blijf dus altijd nadenken!
Ik ben er ook ingestonken, ben wel benieuwd of er uberhaupt iets tegen zulke figuren te beginnen is. Hopelijk pikt Tros Radar dit op, Je vangt als gedupeerde over bot.
zelfs de abn geeft geen sjoege... ja meneer u heeft gewoon pech, we zijn niet verantwoordelijk wat klanten met hun geld doen. (terwijl ze al waren ingelicht dat het om een oplichter ging, verdommen ze het om actie te ondernemen of iig klanten te waarschuwen die daar geld naartoe overmaken).
IK heb geen idee
meer van wat ik moet doen
ik ben ook opgelicht
ik heb echt geen idee meer
meer van wat ik moet doen
ik ben ook opgelicht
ik heb echt geen idee meer
hoi.
oplichter is het meer niet je moet ze aangeven allemaal.
ik ben er ook ingetrapt.
je moet het melden bij de politie mischien krijgen we dan onze geld terug.
gr mario
oplichter is het meer niet je moet ze aangeven allemaal.
ik ben er ook ingetrapt.
je moet het melden bij de politie mischien krijgen we dan onze geld terug.
gr mario
Dit onderwerp bestaat al. Zie: http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=29351
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie