LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichting met Maatkleding

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jjzwarts

Oplichting met Maatkleding

Ongelezen bericht door jjzwarts »

Goedmiddag allemaal,

Ik heb een erg slechte ervaring met ene J.H.S Nuyten (Suits for all)
Deze man verkoop (door hem zo geneomde) maatkleding vanuit Thailand

Echter de kleding die hij levert komt lang niet in de buurt van de opgegeven maten.
Ik vermoed dat hij gewoon kleding uit een winkel haalt en deze opstuurd :(

Wanneer je J.H.S. Nuyten hierover probeerd te bereiken, word totaal niet meer gereageerd......

Ik post dit bericht om andere mensen erop attent te maken niet met deze man in zee te gaan!!

Hopelijk bespaar ik zo wat mensen van teleurstellingen!

Groet,
Jasper Zwarts

jara

Re: Oplichting met Maatkleding

Ongelezen bericht door jara »

Goed dat je het meldt, maar vraag me wel af hoe je maatkleding via internet kunt bestellen. Het niet voor niets maatkleding, daarvoor moeten ze al je maten opmeten?! Anyway wel vervelend voor je. Zou sowieso niet zo snel met oosterse landen via internet zaken doen, ze hebben niet zo veel te verliezen lijkt het. Wij hebben er ooit een schilderij vandaan laten komen (d.w.z. dat was de bedoeling.....(

Dirkie

Re: Oplichting met Maatkleding

Ongelezen bericht door Dirkie »

Sommige zaken moet je niet via Internet willen bestellen volgens mij. Want voor maatkleding is volgens mij één van de vereisten, dat de maat opgenomen wordt. En dat moet je in dit geval dus zelf doen. Zijn de goede maten wel opgenomen? En komen de maten in Nederland overeen met de maten, zoals is in Thailand gebruikt worden :shock:

Gesloten