LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oproep Demon leverings Klachten
Oproep Demon leverings Klachten
Beste lezers,
Begin januari heb ik een ADSL aanvraag ingediend Bij Demon,
Eerst telefonisch gebeld en gevraagd hoelang het duurd voordat ik ADSL zou hebben..
Mijn ADSL aansluiting bij de vorige provider was net afgelopen.
Kreeg netjes als antwoord van Demon tussen de 4 a 6 weken.
Nu de weken verstrijken komt het.
13 januari in de status overzicht de melding uw ADSL aanvraag is verzonden naar ons ADSL partner.
Na 13 januari gebeurt er helaas niks meer.
Gebeld met demon kreeg als antwoord dat er capaciteits problemen zijn bij BBned en dat er orderproblemen zijn.
Ik vroeg dus netjes aan demon of de 6 weken nog gehaald gaan worden.
Helaas konden ze daar dus geen antwoord opgeven alleen dat het wel langer kan gaan duren dan 2 maanden.
Tot slot vroeg ik aan Demon of ik dan als consument de mogelijkheid heb om de aanvraag in te trekken omdat minimaal 2 maanden wachten op onze ADSL verbinding erg lang vindt duren.
DAT KAN DUS NIET!
je kan de aanvraag niet intrekken en moet maar gewoon wachten.
Ik vindt dat de recht van de consument zo in het geding komt te staan en dat er zekers niet te spreken is van Vrijheid in ADSL.
Wat is hier aan te doen?
en zou Tros Radar eens een onderzoek kunnen starten naar de voorwaardes van ADSL providers en vooral die van Demon Internet.
Wie hebben nog meer problemen met ADSL aanvragen?
Greetzzz
Lisa
Begin januari heb ik een ADSL aanvraag ingediend Bij Demon,
Eerst telefonisch gebeld en gevraagd hoelang het duurd voordat ik ADSL zou hebben..
Mijn ADSL aansluiting bij de vorige provider was net afgelopen.
Kreeg netjes als antwoord van Demon tussen de 4 a 6 weken.
Nu de weken verstrijken komt het.
13 januari in de status overzicht de melding uw ADSL aanvraag is verzonden naar ons ADSL partner.
Na 13 januari gebeurt er helaas niks meer.
Gebeld met demon kreeg als antwoord dat er capaciteits problemen zijn bij BBned en dat er orderproblemen zijn.
Ik vroeg dus netjes aan demon of de 6 weken nog gehaald gaan worden.
Helaas konden ze daar dus geen antwoord opgeven alleen dat het wel langer kan gaan duren dan 2 maanden.
Tot slot vroeg ik aan Demon of ik dan als consument de mogelijkheid heb om de aanvraag in te trekken omdat minimaal 2 maanden wachten op onze ADSL verbinding erg lang vindt duren.
DAT KAN DUS NIET!
je kan de aanvraag niet intrekken en moet maar gewoon wachten.
Ik vindt dat de recht van de consument zo in het geding komt te staan en dat er zekers niet te spreken is van Vrijheid in ADSL.
Wat is hier aan te doen?
en zou Tros Radar eens een onderzoek kunnen starten naar de voorwaardes van ADSL providers en vooral die van Demon Internet.
Wie hebben nog meer problemen met ADSL aanvragen?
Greetzzz
Lisa
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Je kan de aanvraag wel afzeggen. Binnen 7 dagen na aanvraag.
ZOALS VERMELD IN DE OVEREENKOMST
Maar goed lezen is ook een vak he.
En tja dat in jouw geval het nu langer gaat duren wist demon ook niet van te voren.
ZOALS VERMELD IN DE OVEREENKOMST
Maar goed lezen is ook een vak he.
En tja dat in jouw geval het nu langer gaat duren wist demon ook niet van te voren.
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Ik herken je probleem, en ik zal je misschien niet zo veel hoop geven. Ik zal je even vertellen hoe het mij vergaan is.
Ik zat bij XS4all, en KPN, en wilde hier van af, omdat Demon een stuk goedkoper was, en sneller (nog niet wetende dat er snelheid verhogingen zouden komen bij KPN) Dus ik bellen met de Sales afdeling. Ik wilde weten hoe lang ik zonder internet zou zitten, en zij vertelde mij,. "Nou wij verwachten dat u hooguit een maandje zonder zal zitten" Dus ik goed gelovig,. in oktober mijn KPN ADSL opzeggen,. en begin november mijn Demon internet aangevraagd. Na de 7 dagen bedenk en 1 status wijziging,.. stond er op mijn pagina op 12 november Dat de aanvraag door de DSL partner is goed gekeurd, en er nu een technisch onderzoek moet plaatsvinden. En toen begon het wachten,.. 1, 2, 3 weken,. nog niets,.. Nou mailen dan maar. Ik kreeg te horen dat er een probleem was in de centrale,. maar dit zou zo spoedig opgelost zijn.
De eerste maand was nu voorbij. Een weekje later,. de eerste telefonische poging dan maar. Hier kreeg ik te horen, dan er een probleem was, en dat ik zo spoedig mogelijk zou worden aangesloten. Maar dit wist ik al,. ik wilde alleen weten wanneer,. maar dat kon de helpdesk mij niet vertellen. Eigenwijs als ik ben,. ik bellen met BBNET, de kabelaar die het bij mij zou aansluiten. Die konden mij na veel gezeur vertellen dat het klusje in weer 52 geklaard zou zijn (2 maanden nadat ik afgeloten was bij KPN) Okee. week 52 kwam,.. was er dan eindelijk, maar ging ook voorbij. Nog geen internet, en nog steeds de zelfde status in week 1. Dus ik begin week 2 bellen met Demon, en het hele verhaal uitgelegd. Ja,. meneer,. er was een probleem met de centrale (dat wist ik al,,. maar toch maar weer aanhoren) en nu wordt de centrale in week 2 uitgebreid, en u wordt dan in die zelfde week,. of hooguit een weekje later aangesloten. Okee,. ik weer wachten.
Week 2,.. week 3. En eind week 3 nog steeds niets,. Week 4 ik weer bellen. Nou meneer er was nog steeds een probleem met de centrale (Ja vertel mij iets nieuws!!) maar nu werd ik in week 5 aangesloten. Dan zouden ze de Centrale toch doen, en dan zouden ze mij gelijk mee nemen, zodat ik die week waarschijnlijk nog snel zou kunnen surfen. Okee,.. Zeer geirriteerd, maar toch nog met een klein beetje hoop hangen we maar weer op.
Maar ook week 5 kwam, was er en ging voorbij,. en afgelopen vrijdag (eind week 5) heb ik weer gebeld.
Ja meneer,. het probleem is nu opgelost in uw centrale,... U wordt nu weer in het standaard traject gegooit. dus binnen nu en 3 weken wordt u aangesloten,. maar ook dit konden ze mij niet garanderen. Maar de medewerker vertelde mij wel dat ik niet meer kon opzeggen, en dat ik maar gewoon moest wachten. Want zo lang was het toch niet,. ik was geen uitzonderlijk geval.
Maar ik hoop dus dat je niet zo lang als mij hoeft te wachten op een DSL verbinding, want anders heb je nog even te gaan, en heb je hopelijk voor de zomer een leuke internet verbinding.
Ik weet wel dat als ik geweten zou hebben dat ik tussen de 12 en 16 weken zou moeten wachten op mijn internetverbinding, ik NOOIT!!!! met deze provider in zee was gegaan. Want een provider waarvan de Medewerkers zelf aangeven dat ik dan maar contact moet zoeken met Tros Radar, of Kassa, Daarbij vraag ik me ook af of dat wel een bedrijf is waar de medewerkers hart voor de zaak hebben, en ook iets willen doen voor hun klant, inplaats van hun alleen hun eigen zak te vullen.
O en even ingaande op de andere reactie, toen ik de aanvraag deed waren de capaciteits problemen van DEMON al bekend, en ik vind dat ze dat bij het begin van de aanvraag hadden moeten aangeven. Bovendien vraag ik echt of de overeenkomst rechtsgeldig is,. want ik heb nergens mijn handtekening gezet. Maar dat laten we de rechtsbijstand wel uitzoeken, als het nog veel langer gaat duren.
Succes met wachten
Ik zat bij XS4all, en KPN, en wilde hier van af, omdat Demon een stuk goedkoper was, en sneller (nog niet wetende dat er snelheid verhogingen zouden komen bij KPN) Dus ik bellen met de Sales afdeling. Ik wilde weten hoe lang ik zonder internet zou zitten, en zij vertelde mij,. "Nou wij verwachten dat u hooguit een maandje zonder zal zitten" Dus ik goed gelovig,. in oktober mijn KPN ADSL opzeggen,. en begin november mijn Demon internet aangevraagd. Na de 7 dagen bedenk en 1 status wijziging,.. stond er op mijn pagina op 12 november Dat de aanvraag door de DSL partner is goed gekeurd, en er nu een technisch onderzoek moet plaatsvinden. En toen begon het wachten,.. 1, 2, 3 weken,. nog niets,.. Nou mailen dan maar. Ik kreeg te horen dat er een probleem was in de centrale,. maar dit zou zo spoedig opgelost zijn.
De eerste maand was nu voorbij. Een weekje later,. de eerste telefonische poging dan maar. Hier kreeg ik te horen, dan er een probleem was, en dat ik zo spoedig mogelijk zou worden aangesloten. Maar dit wist ik al,. ik wilde alleen weten wanneer,. maar dat kon de helpdesk mij niet vertellen. Eigenwijs als ik ben,. ik bellen met BBNET, de kabelaar die het bij mij zou aansluiten. Die konden mij na veel gezeur vertellen dat het klusje in weer 52 geklaard zou zijn (2 maanden nadat ik afgeloten was bij KPN) Okee. week 52 kwam,.. was er dan eindelijk, maar ging ook voorbij. Nog geen internet, en nog steeds de zelfde status in week 1. Dus ik begin week 2 bellen met Demon, en het hele verhaal uitgelegd. Ja,. meneer,. er was een probleem met de centrale (dat wist ik al,,. maar toch maar weer aanhoren) en nu wordt de centrale in week 2 uitgebreid, en u wordt dan in die zelfde week,. of hooguit een weekje later aangesloten. Okee,. ik weer wachten.
Week 2,.. week 3. En eind week 3 nog steeds niets,. Week 4 ik weer bellen. Nou meneer er was nog steeds een probleem met de centrale (Ja vertel mij iets nieuws!!) maar nu werd ik in week 5 aangesloten. Dan zouden ze de Centrale toch doen, en dan zouden ze mij gelijk mee nemen, zodat ik die week waarschijnlijk nog snel zou kunnen surfen. Okee,.. Zeer geirriteerd, maar toch nog met een klein beetje hoop hangen we maar weer op.
Maar ook week 5 kwam, was er en ging voorbij,. en afgelopen vrijdag (eind week 5) heb ik weer gebeld.
Ja meneer,. het probleem is nu opgelost in uw centrale,... U wordt nu weer in het standaard traject gegooit. dus binnen nu en 3 weken wordt u aangesloten,. maar ook dit konden ze mij niet garanderen. Maar de medewerker vertelde mij wel dat ik niet meer kon opzeggen, en dat ik maar gewoon moest wachten. Want zo lang was het toch niet,. ik was geen uitzonderlijk geval.
Maar ik hoop dus dat je niet zo lang als mij hoeft te wachten op een DSL verbinding, want anders heb je nog even te gaan, en heb je hopelijk voor de zomer een leuke internet verbinding.
Ik weet wel dat als ik geweten zou hebben dat ik tussen de 12 en 16 weken zou moeten wachten op mijn internetverbinding, ik NOOIT!!!! met deze provider in zee was gegaan. Want een provider waarvan de Medewerkers zelf aangeven dat ik dan maar contact moet zoeken met Tros Radar, of Kassa, Daarbij vraag ik me ook af of dat wel een bedrijf is waar de medewerkers hart voor de zaak hebben, en ook iets willen doen voor hun klant, inplaats van hun alleen hun eigen zak te vullen.
O en even ingaande op de andere reactie, toen ik de aanvraag deed waren de capaciteits problemen van DEMON al bekend, en ik vind dat ze dat bij het begin van de aanvraag hadden moeten aangeven. Bovendien vraag ik echt of de overeenkomst rechtsgeldig is,. want ik heb nergens mijn handtekening gezet. Maar dat laten we de rechtsbijstand wel uitzoeken, als het nog veel langer gaat duren.
Succes met wachten
Re: Oproep Demon leverings Klachten
ach...je bent niet alleen in deze...........ik zit ook slechts vanaf begin december te wachten en de verwachting is dat BBNED pas eind maart z'n zaakjes op orde heeft............ik wacht nog 2 weken en zal dan Demon schriftelijk meedelen dat het contract zal worden beeindigd wegens het in gebreke blijven van de aanbieder.
Ik vind 4 tot 6 weken al een redelijke wachttijd en wil uit begrip best nog wel 3 weken daarbij optellen maar een levertijd die uiteindelijk 14>18 weken gaat duren is mij net even te gortig.
Demon behoudt zich ook het recht voor om na 35 werkdagen een contract te kunnen beeindigen.........ik zou niet weten waarom ook een klant, bij het in gebreke blijven van een aanbieder, die recht niet zou hebben:(
Ik vind 4 tot 6 weken al een redelijke wachttijd en wil uit begrip best nog wel 3 weken daarbij optellen maar een levertijd die uiteindelijk 14>18 weken gaat duren is mij net even te gortig.
Demon behoudt zich ook het recht voor om na 35 werkdagen een contract te kunnen beeindigen.........ik zou niet weten waarom ook een klant, bij het in gebreke blijven van een aanbieder, die recht niet zou hebben:(
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Het duurt erg lang dat wisselen van provider.
TIP:neem een nieuw telefoonnummer voor € 30 en vraag daar ASDL opnieuw aan.
TIP:neem een nieuw telefoonnummer voor € 30 en vraag daar ASDL opnieuw aan.
Re: Oproep Demon leverings Klachten
22-12-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres. En dat duurd maar en duurd maar!!!
En ik wacht nog steeds vandaag weer gebeld.. bbned heeft de zaakjes inorde (weet ik want ik heb juist BBned via kennis de boel in orde laten brengen, ik heb al weken 1MB indicatie op de lijn en ik kan nu mijn MAC adres opgeven...aleen kent Demon mij dus nog niet ?).... nu nog 10 dgn wachten zegt de CS afdeling... er is geen escalatieprocedure voor deze zaken?
Veel mailtjes en telefoontikken later... heb ik dus nog geen ADSL.
Je wordt gewoon genaaid door een positief Consumentenbond artikel want ik zie hier niets van terug.
Ronald
En ik wacht nog steeds vandaag weer gebeld.. bbned heeft de zaakjes inorde (weet ik want ik heb juist BBned via kennis de boel in orde laten brengen, ik heb al weken 1MB indicatie op de lijn en ik kan nu mijn MAC adres opgeven...aleen kent Demon mij dus nog niet ?).... nu nog 10 dgn wachten zegt de CS afdeling... er is geen escalatieprocedure voor deze zaken?
Veel mailtjes en telefoontikken later... heb ik dus nog geen ADSL.
Je wordt gewoon genaaid door een positief Consumentenbond artikel want ik zie hier niets van terug.
Ronald
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Mijn vraag:
Zijn er misschien meer mensen die bij demon het modem ZyXEL Prestige 650-31 Ethernet ( wireless voorbereid ) hebben besteld maar het modem Prestige 600 series hebben gekregen wat niet Wireless is voorbereid en als dat zo mocht zijn hoe is bij hen de stand van zaken betreffende het omruilen van het verkeerde modem met het bestelde modem.Verder zijn er misschien mensen die mij iets kunnen vertellen wat ik er aan kan doen als Demon ingebreke blijft in deze.
Zijn er misschien meer mensen die bij demon het modem ZyXEL Prestige 650-31 Ethernet ( wireless voorbereid ) hebben besteld maar het modem Prestige 600 series hebben gekregen wat niet Wireless is voorbereid en als dat zo mocht zijn hoe is bij hen de stand van zaken betreffende het omruilen van het verkeerde modem met het bestelde modem.Verder zijn er misschien mensen die mij iets kunnen vertellen wat ik er aan kan doen als Demon ingebreke blijft in deze.
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Normaal reageer ik niet op taalfouten, maar als opeens iedereen duurt met een D gaat schrijven dan is het mijn plicht om er iets van te zeggen.
Duurt is dus met een t en niet met een d.
Duurt is dus met een t en niet met een d.
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Volgens mij heeft niet alleen Demon problemen met de levering van DSL aansluitingen... Het probleem ligt bij deze vooral bij bbned.
@ gspierenburg:
Demon levert geen modem dat wireless is voorbereid (ZyXel 650H). Dat is een duurder model van de ZyXel serie. Demon levert echter het 650R model. Als je beter had gekeken, had je dat wel kunnen weten.
@ gspierenburg:
Demon levert geen modem dat wireless is voorbereid (ZyXel 650H). Dat is een duurder model van de ZyXel serie. Demon levert echter het 650R model. Als je beter had gekeken, had je dat wel kunnen weten.
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Hoe jammer het ook voor de klagers is, maar ik heb bj ons in het dorp al vier Demon aansluitingen geregeld en alle vier tot tevredenheid.
tijdens de drukke aansluitingperiode rond de kerst was er bij de vierde een probleem om het werkend te krijgen en we zijn door Demon bijzonder correct, vriendlijk en naar tevredenheid behandeld.
Ik denk de ervaringen sterk regiogebonden zijn.
Voor ons klopt de test van de consumentenbond nog steeds.
En de abonnements vormen zijn van de vier aansluitingen niet hetzelfde, dus kan het ook niet daar aan liggen.
Het belangrijkste vind ik dat de medewerkers van de help-desk deskundig zijn en de provider maximale inspanning leverd om de problemen op te lossen en die ervaring hebben wij bij Demon.
Misschien dat onze jarenlange negatieve ervaringen bij Chello debet zijn aan een milder oordeel over andere providers, maar ons advies is en blijft neem, als het in je regio moeglijk is, een ADSL-aansluiting bij Demon.
tijdens de drukke aansluitingperiode rond de kerst was er bij de vierde een probleem om het werkend te krijgen en we zijn door Demon bijzonder correct, vriendlijk en naar tevredenheid behandeld.
Ik denk de ervaringen sterk regiogebonden zijn.
Voor ons klopt de test van de consumentenbond nog steeds.
En de abonnements vormen zijn van de vier aansluitingen niet hetzelfde, dus kan het ook niet daar aan liggen.
Het belangrijkste vind ik dat de medewerkers van de help-desk deskundig zijn en de provider maximale inspanning leverd om de problemen op te lossen en die ervaring hebben wij bij Demon.
Misschien dat onze jarenlange negatieve ervaringen bij Chello debet zijn aan een milder oordeel over andere providers, maar ons advies is en blijft neem, als het in je regio moeglijk is, een ADSL-aansluiting bij Demon.
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Jammer dat je van Demon weinig info krijgt, maar zit zelf na overstap vanaf Demon dankzij BBned en KPN (die laatste raak je kennelijk nooit kwijt helaas) al meer dan een maand zonder internet.
Zolang die 2 je lijn niet in orde maken, kan je provider niets doen dan wachten. Enige optie zou kunnen zijn bij een andere ISP een ADSL-aansluiting aanvragen als je lijn nog niet is omgezet naar Demon.
Dan wordt je Demon-aanvraag automatisch afgekeurd en vervalt het contract
Zolang die 2 je lijn niet in orde maken, kan je provider niets doen dan wachten. Enige optie zou kunnen zijn bij een andere ISP een ADSL-aansluiting aanvragen als je lijn nog niet is omgezet naar Demon.
Dan wordt je Demon-aanvraag automatisch afgekeurd en vervalt het contract
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Het prbleem bij demon komt mij erg bekend voor.
Ik probeer al sinds 21-11-2003 een adsl verbinding te krijgen en tot op vandaag is dit nog steeds niet gelukt.
Ik probeer al sinds 21-11-2003 een adsl verbinding te krijgen en tot op vandaag is dit nog steeds niet gelukt.
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Eind november Demon/BBned besteld, eind december was alles rond en begin januari (binnen 2 maanden dus) had ik alles werkend. Het ging zelfs zo snel dat ik 1 maand twee breedband aansluitingen had (kabel en ADSL) ... daar zat ik ook weer niet op te wachten
R
R
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Antwoord van Demon, dd 10 maart 2004.
Dank u wel voor uw e-mail aan Demon.
Als wij kijken op uw klantgegevens bij onze dsl partner dan zou de dsl
verbinding al geleverd zijn maar is ons dit niet officieel mede gedeeld.
Wij zullen nu intern een verzoek doen om de verbinding officieel opgeleverd te
krijgen en mede delen wat onze bevindingen zijn m.b.t uw account.
Zodra wij een antwoord hebben zullen wij dit meteen aan u laten weten.
Wij begrijpen zeer goed dat deze situatie alles behalve wenselijk is en wij
bieden hiervoor onze excuses aan.
Nogmaals: Zodra wij een antwoord hebben zullen wij dit meteen aan u laten weten.
Oftewel NIET zeuren wij berichten je wel!!!
Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
--
Met vriendelijke groet,
Demon Internet, Customer Service
Ik wordt hier niet goed van elke maand het zelfde antwoord. WIE o Wie weet wat er bij Demon aan de hand is?
Dank u wel voor uw e-mail aan Demon.
Als wij kijken op uw klantgegevens bij onze dsl partner dan zou de dsl
verbinding al geleverd zijn maar is ons dit niet officieel mede gedeeld.
Wij zullen nu intern een verzoek doen om de verbinding officieel opgeleverd te
krijgen en mede delen wat onze bevindingen zijn m.b.t uw account.
Zodra wij een antwoord hebben zullen wij dit meteen aan u laten weten.
Wij begrijpen zeer goed dat deze situatie alles behalve wenselijk is en wij
bieden hiervoor onze excuses aan.
Nogmaals: Zodra wij een antwoord hebben zullen wij dit meteen aan u laten weten.
Oftewel NIET zeuren wij berichten je wel!!!
Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
--
Met vriendelijke groet,
Demon Internet, Customer Service
Ik wordt hier niet goed van elke maand het zelfde antwoord. WIE o Wie weet wat er bij Demon aan de hand is?
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Sjonge jonge.. snap hier dus niks van he... Vind het wel minder voor je, maar dit duidt echt op een communicatiefout tussen Demon en de ADSL partner waar jij de dupe van bent. Ikzelf heb begin deze maand (maart)ADSL via Demon aangevraagd, en ik kreeg vanmiddag al een mail dat het in orde was.... kom zojuist thuis heb in 5 minuten e.e.a. moeten instellen en hoppa... het werkt!! En ongelofelijk snel! (2048/1024)
Ik had al een maand tot langer in gedachte, dus ik had m'n analoge modempje maar tevoorschijn gehaald!
Aangezien ik dus wel goede ervaringen door dit met Demon heb, zou ik niet al te hard zeggen dat het niets is enz.. het is op individueel gebied....
Groet!
Een tevreden Demon gebruiker..
Ik had al een maand tot langer in gedachte, dus ik had m'n analoge modempje maar tevoorschijn gehaald!
Aangezien ik dus wel goede ervaringen door dit met Demon heb, zou ik niet al te hard zeggen dat het niets is enz.. het is op individueel gebied....
Groet!
Een tevreden Demon gebruiker..
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Ik internet al jaren via Demon Internet, zonder ook maar 1 probleem....
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Vanaf 22-12-2003 en nog geen ADSL
Vervolg vandaag wederom Demon gebeld, lijn zou 18 maart opgeleverd zijn door BBned..... medewerker ging BBned bellen en nadien mij
Ik zei nog nog doe geen loze beloftes die je toch niet waar kan maken en inderdaad hij heeft vandaag NIET gebeld !!!
Afgelopen vrijdag deze mail als cc gekregen?
ticket: #173126
> [email protected] wrote:
> Hoe staat het ermee mensen?
Richard moet hier maandag as naar gaan kijken..
Groet,
Channa
PRUTSERS...
Vervolg vandaag wederom Demon gebeld, lijn zou 18 maart opgeleverd zijn door BBned..... medewerker ging BBned bellen en nadien mij
Ik zei nog nog doe geen loze beloftes die je toch niet waar kan maken en inderdaad hij heeft vandaag NIET gebeld !!!
Afgelopen vrijdag deze mail als cc gekregen?
ticket: #173126
> [email protected] wrote:
> Hoe staat het ermee mensen?
Richard moet hier maandag as naar gaan kijken..
Groet,
Channa
PRUTSERS...
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Op 30 december Demon besteld , ergens eind januari gebeld "hoe het er mee stond" omdat de status sinds 8 januari niet meer veranderd was.. Men kwam met de mededeling dat ik geduld moest hebben.
half februari maar nog eens gebeld , nu naar de klanten service op een 020 nummer in amsterdam, deze kwamen met de mededeling dat de centrale in purmerend "de purmer" onvoldoende capaciteit had en dan KPN deze in week 14 zou uitbreiden.
gisteren wederom gebeld naar de klanten service, nu blijkt dat KPN wederom vertraging veroorzaakt, verwachtte oplevering door KPN: week 21!!!! vervolgens moet demon dan nog de modem opsturen en de lijn actief maken.
inmiddels ben ik al vele euries aan telefoon tikken kwijt en uiteindelijk bijna een half jaar verder voor ik mijn dsl heb.
Als ik niet zelf had gebeld, had ik waarschijnlijk nog niets gehoord.
geef die gasten van demon van mij maar een koude douche....
half februari maar nog eens gebeld , nu naar de klanten service op een 020 nummer in amsterdam, deze kwamen met de mededeling dat de centrale in purmerend "de purmer" onvoldoende capaciteit had en dan KPN deze in week 14 zou uitbreiden.
gisteren wederom gebeld naar de klanten service, nu blijkt dat KPN wederom vertraging veroorzaakt, verwachtte oplevering door KPN: week 21!!!! vervolgens moet demon dan nog de modem opsturen en de lijn actief maken.
inmiddels ben ik al vele euries aan telefoon tikken kwijt en uiteindelijk bijna een half jaar verder voor ik mijn dsl heb.
Als ik niet zelf had gebeld, had ik waarschijnlijk nog niets gehoord.
geef die gasten van demon van mij maar een koude douche....
Re: Oproep Demon leverings Klachten
Ik denk dat het in het geval van Digibrat toch wat meer aan de KPn ligt.
Die doen er namelijk alles aan om de boel te vertragen.
Immers....iedere wijkcentrale die toegangkelijk word gemaakt voor de KPN, is verlies van klanten voor de KPN.
Hun potentiëel aantal klanten word dan beduidend minder.
Zelf heb ik vorig jaar november ADSL bij DEMON aangevraagd in Heerhugowaard.
Na een week officiële wachttijd werd mij direct het modem toegezonden.
Deze kon ik dus een aantal dagen voordat ik echt aangesloten zou worden al installeren.
En ik was geloof ik 2 dagen later al aangesloten.
Al met al niet meer dan 2 weken wachten.
Mijn voordeel in dit geval was dat de centrale in mijn wijk al omgebouwd was.
Conclusie in het geval van DigiBrat:
KPN moet opschieten, Demon had je meer pro-actief moeten inlichten over de status. (Maar was lastig kan worden als je veel aanvragen hebt)
Die doen er namelijk alles aan om de boel te vertragen.
Immers....iedere wijkcentrale die toegangkelijk word gemaakt voor de KPN, is verlies van klanten voor de KPN.
Hun potentiëel aantal klanten word dan beduidend minder.
Zelf heb ik vorig jaar november ADSL bij DEMON aangevraagd in Heerhugowaard.
Na een week officiële wachttijd werd mij direct het modem toegezonden.
Deze kon ik dus een aantal dagen voordat ik echt aangesloten zou worden al installeren.
En ik was geloof ik 2 dagen later al aangesloten.
Al met al niet meer dan 2 weken wachten.
Mijn voordeel in dit geval was dat de centrale in mijn wijk al omgebouwd was.
Conclusie in het geval van DigiBrat:
KPN moet opschieten, Demon had je meer pro-actief moeten inlichten over de status. (Maar was lastig kan worden als je veel aanvragen hebt)