Ik probreer al ruim een half jaar antwoord te krijgen van Planet-internet/KPN over mijn verzoek om het ADSL- en belbasis-abonnement op te zeggen. Vier keer gebeld met de service-desk van planet (zeer lang wachten en dus hoge kosten), 2 brieven geschreven en ge-emailed, maar helaas geen antwoord.
Onderstaand de 2de brief, die volgens mij genoeg zegt:
-----------------------------------------------------------------------------
Klantenadministratie
Planet Internet
Postbus 2529
3800 GB Amersfoort
Hoofddorp, 31 oktober 2006
Betreft: Opzeggen abonnement KPN ADSL Basic en Belbasis Abonnement
Geachte heer/mevrouw,
Na telefonische afstemming met uw klantenservice heb ik u op 4 augustus 2006 een brief geschreven (zie bijlage) waarmee ik mijn abonnement KPN ADSL basic, inclusief de ADSL Comfort toevoeging op naam van mijn zoon, XXXXXXX, en mijn Belbasis abonnement per 30 september 2006 a.s. opzeg.
Aangezien ik op 18 september 2006 nog steeds geen antwoord van u had ontvangen, heb ik kontakt opgenomen met uw helpdesk. Na een langdurig gesprek heeft de betreffende medewerker toegezegd het aangegeven abonnement met ingang van 18 oktober 2006 te beeindigen. Hij zou tevens zorgen voor een schriftelijke bevestiging van de toegezegde beeindiging.
Op 16 oktober heb ik weer kontakt opgenomen met de helpdesk, daar ik nog steeds geen bevestiging heb gekregen van de toezegging tot beeindiging van mijn abonnement KPN ADSL basic, inclusief de ADSL Comfort toevoeging op naam van mijn zoon, xxxxxxxxx, en mijn Belbasis abonnement per 18 oktober 2006.
Uw helpdesk-medewerker vertelde mij dat de opzegging per 18 oktober nooit door een medewerker van de helpdesk aan mij zou zijn toegezegd. Ik voelde op dat moment dat ik voor leugenaar werd uitgemaakt en heb het gesprek maar beeindigd.
U kunt zich voorstellen dat ik zeer ontevreden ben met de behandeling door uw organisatie van mijn verzoek. Ik verlang een antwoord en wel binnen een termijn van 2 weken vanaf dagtekening van deze brief. Als ik op 15 november a.s. nog niets van u vernomen heb, zal ik kontakt opnemen met de consumentenbond en overwegen mijn betalingen voor het betrokken abonnement op te schorten.
Voor eventueel noodzakelijk overleg kunt u mij bereiken op 023 555 3 440.
Met vriendelijke groet,
J.W.A.M. van der Peijl
AAAAAAAA 13,
ABCD XX Digistad
Bijlage: brief m.b.t. opzeggen abonnement d.d. 4 augustus 2006.
hansvanderpeijl
Re: Opzeggen abonnement bij Planet Internet
Probeer de brief eens aangetekend met ontvangstbevestigign te versturen.
Weet je zeker dat de brief is aangekomen en in ontvangst genomen is.
Kijk in de voorwaarden per wanneer je het kanopzeggen.
Succes er mee.
Weet je zeker dat de brief is aangekomen en in ontvangst genomen is.
Kijk in de voorwaarden per wanneer je het kanopzeggen.
Succes er mee.