Ik heb een 1-jarig (internet) abonnement van 14,95 per maand bij Compuserve en ga binnenkort verhuizen. Voor omzetting van de lijn vragen ze 125 euro! Uiteraard doe ik dit niet, dit staat naar mijn mening niet in verhouding tot mijn abonnement. Ik heb ze voorgesteld een nieuw jaarabonnement op het nieuwe adres af te sluiten, maar hier hadden ze geen oren naar. Ik wil de boel dus opzeggen. Ik heb officieel nog 8 maanden te gaan voordat het abonnement afloopt. Is het mogelijk op een of andere juridische manier om van Compuserve af te komen? Zitten er toevallig onvolkomenheden in de contracten van Compuserve oid? En wat zou er gebeuren als ik de machtiging van mijn bankreknr. stopzet, dit per brief meldt dat ik niet meer van hun diensten gebruik maak en verhuis?
Groeten,
Erik
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzeggen abonnement Compuserve?
Re: opzeggen abonnement Compuserve?
Dit staat er bij de overeenkomst:
Verandering van Uw Adres
Eenmaal geïnstalleerd kan de ADSL verbinding op Uw Adres niet worden verplaatst naar een ander adres. Als u verhuist dient u onze afdeling Ledenservice te bellen op nummer 0900 2025425. Als u vanaf uw nieuwe huisadres toegang wilt verkrijgen tot de CompuServe Breedband dienst dan dient u een nieuw CompuServe ADSL abonnement af te sluiten met CompuServe voor die nieuwe locatie. Voor het opzetten van dit nieuwe abonnement dient u administratiekosten te betalen. Indien wij op uw nieuwe huisadres geen CompuServe Breedband dienst kunnen leveren (zie artikel 2.), dan zal de verhuizing gedurende de eerste 12 maanden als een opzegging gelden. Bij een verhuizing na de twaalfde maand zullen er, indien op uw nieuwe huisadres geen CompuServe Breedband dienst mogelijk is, geen administratieve kosten in rekening worden gebracht.
Met deze overeenkomst ben je toendertijd accoord gegaan, dus ik denk niet dat je er onderuit komt.
Verandering van Uw Adres
Eenmaal geïnstalleerd kan de ADSL verbinding op Uw Adres niet worden verplaatst naar een ander adres. Als u verhuist dient u onze afdeling Ledenservice te bellen op nummer 0900 2025425. Als u vanaf uw nieuwe huisadres toegang wilt verkrijgen tot de CompuServe Breedband dienst dan dient u een nieuw CompuServe ADSL abonnement af te sluiten met CompuServe voor die nieuwe locatie. Voor het opzetten van dit nieuwe abonnement dient u administratiekosten te betalen. Indien wij op uw nieuwe huisadres geen CompuServe Breedband dienst kunnen leveren (zie artikel 2.), dan zal de verhuizing gedurende de eerste 12 maanden als een opzegging gelden. Bij een verhuizing na de twaalfde maand zullen er, indien op uw nieuwe huisadres geen CompuServe Breedband dienst mogelijk is, geen administratieve kosten in rekening worden gebracht.
Met deze overeenkomst ben je toendertijd accoord gegaan, dus ik denk niet dat je er onderuit komt.