LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen abonnement Wanadoo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rbvs

opzeggen abonnement Wanadoo

Ongelezen bericht door rbvs »

Op de website van wanadoo staat dat de algemene voorwaarden voor alle abonnees per 1 april 2004 zij gewijzigd.
Op grond van onderstaande voorwaarde wil ik nu mijn abonnement
binnen 30 dagen na 1 april 2004 opzeggen.

(2.4)
De Klant heeft uitsluitend het recht de Overeenkomst te beëindigen binnen dertig dagen na de hiervoor in artikel 2.3 vermelde bekendmaking indien de hiervoor bedoelde wijzigingen voor de Klant leiden tot een aanmerkelijke verzwaring van zijn verplichtingen, dan wel tot een dienstverlening die wezenlijk afwijkt van de dienstverlening zoals die gold voordat de wijzigingen van kracht werden.

Dit wordt door de helpdesk medewerker geweigerd.
Staat Wanadoo in haar recht????

Valkie

Re: opzeggen abonnement Wanadoo

Ongelezen bericht door Valkie »

Nope, Wanadoo staat niet in zijn recht:

Bij elke letterwijziging in de Algemene Voorwaarden mag je per direct opzeggen.

Wat de meeste volgensmij ook niet weten: elke tariefswijziging is ook een reden waarom je onmiddellijk mag opzeggen! (je moet wel even opletten: als je een aanbiedingsactie hebt genomen en na bijvoorbeeld 3 maanden ga je het normale tarief betalen is dit geen reden tot opzeggen)

rbvs

Ongelezen bericht door rbvs »

Valkie, bedankt voor je reactie.

Dat zou dan ook inhouden dat alle abonees die nog steeds problemen hebben met het opzeggen van hun abonnement nu een grond gevonden hebben om met 1 maand op te zeggen.
Zullen ze blij mee zijn.

M.G.A.

Ongelezen bericht door M.G.A. »

Ook ik heb veel problemen met het opzeggen van mijn hometime abonnement. Ben in dec.2003 al begonnen met bellen en mailen en nog niet is het in orde.Ik heb mijn bank inmiddels een blokkade in laten voeren zodat Wanadoo niet meer de mogelijkheid heeft om af te schrijven van mijn rekening. Hoelang moet de consument dit nog slikken! Het wordt tijd dat de consument krijgt in de strijd tegen Wanadoo!! Iets voor Radar????

Hatsikidee

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Kassa is destijds met Wanadoo Hometime bezig geweest. Irene Domburg van Wanadoo was op televisie en vertelde dat iedereen, door deze wijziging van de voorwaarden, meteen (Irene Domburg zei: á la minute!" ) op kon zeggen. Dus meld je klacht misschien bij Kassa?

Het filmpje: http://info.omroep.nl/vara?nav=krfjFsHzGHGyGtGG

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_q ... &qid=14889

Gesloten