LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen casema

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dr. evil

opzeggen casema

Ongelezen bericht door dr. evil »

hallo,

gezien het feit dat ik bij casema zit en ik wil overstappen naar tele2 voor telefoon en internet, wil ik bij casema mijn internet en telefonie opzeggen.

helaas kan ik volgen casema mijn internet niet opzeggen omdat op 20 september 2007 mijn contract weer verlengd is voor 1 jaar. en ik dus had moeten opzeggen per 20 augustus 2007

maar.......... in hun voorwaarden staat het volgende:

Artikel 3 Duur en beëindiging van het Casema
Internet-Abonnement

Het Casema Internet-Abonnement wordt aangegaan met
een minimale looptijd van een (1) jaar. Na afloop van deze
minimale looptijd wordt het Casema Internet-Abonnement
(telkens) stilzwijgend met een (1) jaar verlengd, tenzij de Klant
het Abonnement schriftelijk opzegt tegen de eerste dag van
de maand, met inachtneming van een opzegtermijn van een
(1) kalendermaand. Opzegging is voor het eerst mogelijk tegen
het einde van de geldende minimale looptijd.

aangezien ik per 20 september schriftelijk heb gemeld dat ik per 1 november mijn contract wou beeindigen heb ik voldaan aan het in achtnemen van 1 maand opzeg termijn.(zelf langer naar mijn telling)

er staat nergens in hun voorwaarden artikel 3 dat ik moet opzeggen 1 maand voor dat mijn contract stilzwijgend word verlengt.

dus is mijn vraag hoe kan ik toch af van mijn contract terwijl zei vasthouden aan de maand opzeg termijn en ik me daar duidelijk aan heb gehouden alleen zeggen zei dan u had het een maand voor de verlenging moeten doen maar dat staat nergens in hun voorwaarden.

hulp gevraagd dus......

groetjes john.

kiz

Re: opzeggen casema

Ongelezen bericht door kiz »

@john:
Er staat toch heel duidelijk dat het met één (heel) jaar wordt verlengd, tenzij je vóór die datum (met een opzegtermijn van één maand) hebt opgezegd.
Om je abo per 20 september te beëindigen had je dus inderdaad vóór 20 augustus moeten opzeggen.

Gesloten