LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen kabelfoon (caiway)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

opzeggen kabelfoon (caiway)

Ongelezen bericht door Gast »

Op 23 januari hebben wij een brief richting Kabelfoon (caiway) verstuurd omdat wij het abbonement willen opzeggen per 1 april dan begint de nieuwe factuur periode dus we zijn ruim op tijd met een opzeg termijn van 2 maanden
Na anderhalve maand hebben we nog niets gehoord en zelf maar gebeld krijgen we te horen dat het abbonement per 1 juni afgelopen is
omdat ze de post pas 15 feb verwerkt hebben en het volgens hun dus te laat is
zitten wij dalijk met 2 internet verbindingen waar we niets aan hebben
weet iemand hoe we hier tegenin kunnen gaan ?? Niet betalen is natuurlijk een optie maar dan krijgen we dalijk weer gezeur met incassoburo's en dergerlijke

Gast

Re: opzeggen kabelfoon (caiway)

Ongelezen bericht door Gast »

kijk eens goed in de algemene voorwaarden?????????

cygnum
Berichten: 90
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:34

Re: opzeggen kabelfoon (caiway)

Ongelezen bericht door cygnum »

De AV melden het volgende:
5.1 Tenzij uitdrukkelijk anders is bepaald wordt de Overeenkomst
aangegaan voor de duur van de toepasselijke betalingstermijn. Tenzij
uitdrukkelijk anders is bepaald kan de Overeenkomst steeds zowel door de
Klant aan het door CAIW daartoe opgegeven adres als door CAIW schriftelijk
per post of per e-mail tegen het einde van de looptijd worden opgezegd, met
inachtname van een opzegtermijn welke tenminste gelijk is aan de
toepasselijke betalingstermijn. De opzegging vindt plaats op het moment dat
CAIW de opzegging daadwerkelijk heeft ontvangen. De administratie van CAIW
dient hierbij als bewijs. Bij gebreke van tijdige opzegging wordt de
Overeenkomst automatisch verlengd met eenzelfde periode.
Volgens de administratie is dat dus te laat. Aan de andere kant, de tijd die CAIWay er over deed om het te verwerken (drie weken) is gewoon veel te lang. Maar er zit maar een week tussen januari en februari. Over het algemeen is de verwerking van bedrijven beroerd langzaam, dus had u eigenlijk gewoon de opzegging wat eerder moeten sturen, een verwerkingstermijn van twee weken moet u wel rekenen. U zult het dus twee maanden met twee abonnementen moeten doen.

Gesloten