n.a.v de tariefsverhoging van UPC hadden wij besloten om onze internet en telefonie aansluiting over te sluiten naar een andere provider.
Nu hebben wij begin December al een opzeggingsbrief gestuurd. Daar ook telefonisch contact over gehad met UPC, en een brief was voldoende zeiden ze.
Nu belde ik vandaag weer, omdat we nog geen bevestiging hadden gehad.
Kreeg ik te horen dat ze ons abbonnement niet stop kunnen zetten, omdat we een contract hebben tot juli 2008. Hadden we maar in de brief moeten vermelden dat het ivm de tariefsverhoging was.
Kunnen zij dit maken? Dacht dat je je contract mogt beëindigen in dit soort gevallen?
Neem aan niet alleen als je het in de brief vermeld. Was mij trouwens ook niet verteld, is alleen gezegd dat de brief voor 31 december binnen moest zijn.
In ieder geval alvast bedankt voor het lezen/antwoorden.
mvg.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzeggen UPC
Re: opzeggen UPC
De firma list en bedrog meent dat ze alles kunnen maken.Kunnen zij dit maken?
Dat mag en kan je ook.Dacht dat je je contract mogt beëindigen in dit soort gevallen?
Een nieuwe brief sturen dit keer aangetekend met bericht van ontvangst dat je met terugwerkende kracht ter bevestiging van voris schrijven, refendeer daar aan, per 31 dec abonnement beëindigd wegens tariefsverhoging.
Mogelijk dat ze alsnog moeilijk gaan doen, maar hopelijk heb je rechtsbijstandsverzekering en kan je die dan inschakelen.
Ook een mailtje naar onderstaand persoon zou mogelijk kunnen helpen:
[email protected]
Contractbreuk kun je niet voorkomen met zomaar een briefje te schrijven,vlg de alg.voorwaarden, niet iedereen heeft een rechtsbijstandsverzekering.
De verhoging van UPC is welgeteld Euro 2,5 p.mnd,daarvoor ga je toch niet overstappen, het kan zijn dat men andere redenen heeft om aldie rompsslons te willen ondergaan . (*_*)
KPN heeft ook zijn tarieven verhoogd.
De verhoging van UPC is welgeteld Euro 2,5 p.mnd,daarvoor ga je toch niet overstappen, het kan zijn dat men andere redenen heeft om aldie rompsslons te willen ondergaan . (*_*)
KPN heeft ook zijn tarieven verhoogd.
Nou gaat hij zich ook al bemoeien met de reden waarom iemand niet of wel mag opzeggen.De verhoging van UPC is welgeteld Euro 2,5 p.mnd,daarvoor ga je toch niet overstappen
Elke reden is voldoende om met het schorem dat upc heet niets meer te willen maken hebben.
Nou gaat hij zich ook al bemoeien met de reden waarom iemand niet of wel mag opzeggen.
Elke reden is voldoende om met het schorem dat upc heet niets meer te willen maken hebben. Citaten van Agro
1 Ik bemoei me nergens mee, ik geef alleen aan dat E 2,5 per maand voor mij geen reden is om de uitstekende kwaliteit van UPC te gaan inruilen.
Agro: jij had geen keus bij UPC : Royement
Het is te merken dat Agro weer ontwaakt is , en / of hij/zij weer een internet aansluiting heeft betaald. (*-*)

Elke reden is voldoende om met het schorem dat upc heet niets meer te willen maken hebben. Citaten van Agro
1 Ik bemoei me nergens mee, ik geef alleen aan dat E 2,5 per maand voor mij geen reden is om de uitstekende kwaliteit van UPC te gaan inruilen.
Agro: jij had geen keus bij UPC : Royement
Het is te merken dat Agro weer ontwaakt is , en / of hij/zij weer een internet aansluiting heeft betaald. (*-*)